13 λόγοι για τους οποίους νιώθεις συνεχώς κουρασμένος

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί νιώθεις συνεχώς κουρασμένος; Και όχι, αυτό δεν οφείλεται μόνο στην έλλειψη ύπνου. Σύμφωνα με ειδικούς υπάρχουν κάποια πράγματα και συνήθειες στην καθημερινότητα μας που κανονικά δεν θα έπρεπε να τα κάνουμε καθώς έτσι σπαταλάμε ενέργεια τόσο ψυχική όσο και σωματική.

Πάμε να δούμε μία προς μία αυτές τις 13 “κακές” συνήθειες:

1. Όταν είσαι κουρασμένος και δεν ασκείσαι!

Όταν νιώθουμε ταλαιπωρημένοι δεν έχουμε την διάθεση να ασκηθούμε και αυτό είναι μέγα λάθος. Σύμφωνα με μία μελέτη του Πανεπιστημίου της Georgia, υγιείς ενήλικες που έκαναν καθιστική ζωή άρχισαν σιγά σιγά να αθλούνται τρεις φορές την εβδομάδα για μόλις 20 λεπτά την ημέρα. Το αποτέλεσμα; Κάθε φορά ένιωθαν όλο και λιγότερο κουρασμένοι και μετά από έξι μήνες μάλιστα ακόμα πιο ενεργοί.

κουρασμένος

2. Δεν πίνεις αρκετό νερό!

Το νερό είναι το σημαντικότερο όλων. Είναι το όπλο για να μην οδηγηθούμε στην αφυδάτωση η οποία προκαλεί μείωση του όγκου του αίματος σύμφωνα με τον Goodson, κάνοντας το αίμα παχύτερο.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η καρδιά να αντλεί λιγότερο αίμα μειώνοντας έτσι την ταχύτητα με την οποία το οξυγόνο και τα διάφορα θρεπτικά συστατικά φτάνουν στους μυς και στα όργανα μας.

Οπότε πολύ νερό απαραιτήτως. Το ιδανικό είναι 1,5 λίτρα την ημέρα!

Νερό

3. Δεν καταναλώνεις αρκετό σίδηρο!

Η ανεπάρκεια σιδήρου μας κάνει υποτονικούς, οξύθυμους, αδύναμους. Αυτό οφείλεται στο λιγότερο οξυγόνο που πηγαίνει στους μυς και στους πνεύμονες.

Για να προλάβουμε όλα τα παραπάνω όπως και την αναιμία πρέπει να καταναλώνουμε κάποιες τροφές πλούσιες σε σίδηρο όπως άπαχο βοδινό κρέας, φασόλια, αυγά, πράσινα λαχανικά, φακές, φυστικοβούτυρο και ξηρούς καρπούς. Αυτά καλό θα ήταν να τα συνδυάσουμε με τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C όπως το πορτοκάλι(η βιταμίνη C βοηθάει στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου όταν καταναλώνονται μαζί).

Σημείωση: Αν η έλλειψη σιδήρου σου οφείλεται σε πρόβλημα υγείας καλό θα ήταν να επισκεφτείς έναν ειδικό!

Δεν καταναλώνεις αρκετό σίδηρο!

4. Είσαι τελειομανής!

Θέλεις όλα να είναι τέλεια και να πηγαίνουν ρολόι κάτι που φυσικά είναι αδύνατον. Το μόνο που κερδίζεις έτσι είναι μερικές ώρες δουλειάς παραπάνω.

Όρισε ένα χρονικό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα πρέπει να ολοκληρώσεις την δουλειά σου. Έτσι θα διαπιστώσεις ότι ο επιπλέον χρόνος που έπαιρνες δεν ωφελούσε σε τίποτα παραπάνω.

Είσαι τελειομανής!

5. Πάσχεις από κρίσεις πανικού!

Αν υποθέσουμε ότι κινδυνεύεις να απολυθείς  όταν το αφεντικό σου σε καλεί για μία απρόσμενη σύσκεψη, ή ότι φοβάσαι να οδηγήσεις το ποδήλατο σου γιατί πιστεύεις πως θα συμβεί κάποιο ατύχημα, τότε μπορείς να σαι σίγουρος ότι παθαίνεις “κρίσεις πανικού”.

Αυτό το άγχος μπορεί να σε εξασθενήσει ψυχικά, λέει ο Levine. Όταν νιώσεις ότι έρχονται τέτοιες σκέψεις στο μυαλό σου, πάρε μια βαθειά ανάσα και αναρωτήσου πόσο πιθανόν είναι κάτι τόσο άσχημο να συμβεί. Βγες έξω, κάνε διαλογισμό, ασκήσου ή μοιράσου τις ανησυχίες σου με έναν φίλο σου. Όλα αυτά θα σε κάνουν σίγουρα να νιώσεις πολύ καλύτερα.

Πάσχεις από κρίσεις πανικού!

6. Δεν τρως πρωινό!

Ο οργανισμός μας για να λειτουργήσει σωστά χρειάζεται “καύσιμα” ή με άλλα λόγια τροφή. Αυτός είναι και ο λόγος που όταν δεν τρώμε πρωινό νιώθουμε περισσότερο εξαντλημένοι και κουρασμένοι.

Η καλύτερη επιλογή πρωινού που μπορείτε να κάνετε είναι τα δημητριακά ολικής άλεσης, οι άπαχες πρωτεΐνες και τα υγιεινά λίπη.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν τα αυγά, το ψωμί του τοστ ολικής άλεσης, το άπαχο γιαούρτι, η βρώμη ή και κάποιο smoothie με φρούτα.

Δεν τρως πρωινό!

7. Τρως πολύ πρόχειροφαγητό!

Τα τρόφιμα πλούσια σε ζάχαρη και υδατάνθρακες καταλαμβάνουν πολύ υψηλή θέση στον γλυκαιμικό δείκτη πράγμα που  φυσικά δεν είναι και ό,τι πιο ευχάριστο.

Η υψηλή περιεκτικότητα ζαχάρου στο αίμα προκαλεί κόπωση κατά την διάρκεια της ημέρας. Για να κρατήσεις σταθερές τις τιμές του ζαχάρου στο αίμα προτίμησε τρόφιμα με άπαχη πρωτεΐνη και τρόφιμα ολικής άλεσης. Καλές επιλογές είναι σίγουρα το κοτόπουλο(ψητό όχι τηγανιτό), το καστανό ρύζι, ο σολωμός, η γλυκοπατάτα, η σαλάτα με κοτόπουλο και τα φρούτα.

Τρως πολύ πρόχειρο φαγητό!

8. Έχεις ένα ακατάστατο γραφείο!

Ένα ακατάστατο γραφείο σε εξαντλεί περισσότερο ψυχικά περιορίζοντας έτσι την ικανότητα του εγκεφάλου να εστιάσει και να επεξεργαστεί άλλες πληροφορίες. Στο τέλος κάθε μέρας καλό θα ήταν να βλέπεις αν η δουλειά σου και τα προσωπικά σου αντικείμενα είναι σωστά οργανωμένα. Αυτό θα σε βοηθήσει στο να έχεις ένα θετικό ξεκίνημα την επόμενη μέρα.

Αν πάλι το γραφείο σου χρειάζεται αναδιοργάνωση, κάντο το σιγά σιγά με ένα βήμα τη φορά. Αρχικά τακτοποίησε ό,τι μπορείς να δεις ενώ στη συνέχεια έλεγξε το γραφείο από μέσα κοιτάζοντας κάθε συρτάρι ξεχωριστά.

Έχεις ένα ακατάστατο γραφείο!

9. Εργάζεσαι στις διακοπές!

Το να ελέγχεις συνεχώς τα email σου ενώ βρίσκεσαι σε διακοπές δεν είναι και ό,τι καλύτερο καθώς σε εξασθενεί ψυχολογικά. Βγάλε από το μυαλό σου την δουλειά και χαλάρωσε πραγματικά. Αυτό θα σε ανανεώσει πλήρως και θα σε ξεκουράσει έτσι ώστε να επιστρέψεις ξεκούραστος στο πόστο σου. Όταν ξεκουράζεσαι πραγματικά γίνεσαι πιο δημιουργικός, πιο αποτελεσματικός και πιο παραγωγικός.

Εργάζεσαι στις διακοπές!

10. Πίνεις αλκοόλ πριν από τον ύπνο!

Ένα ποτό μπορεί να ακούγεται καλή ιδέα για να χαλαρώσεις πριν τον ύπνο αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Το αλκοόλ πιέζει αρχικά το νευρικό σύστημα  παράγοντας μια ηρεμιστική επίδραση.

Ωστόσο τελικά σαμποτάρει τον ύπνο καθώς μας προκαλεί μια αίσθηση αδρεναλίνης κάτι που θα μας κάνει εύκολα να ξυπνήσουμε στη μέση της νύχτας. – κουρασμένος

Πίνεις αλκοόλ πριν από τον ύπνο!

11. Τσεκάρεις τα email σου την ώρα του ύπνου!

Αποτελεί μια πολύ κακιά συνήθεια. Καλό θα ήταν την ώρα του ύπνου ο υπολογιστής καθώς και τα κινητά τηλέφωνα να βρίσκονται μακριά από το σώμα μας καθώς εκπέμπουν μεγάλη ακτινοβολία η οποία προκαλεί παρεμβολές στον ύπνο. Η ευαισθησία στην ακτινοβολία διαφέρει από άτομο σε άτομο αλλά προτιμότερο είναι να αποφεύγεται όσο περισσότερο γίνεται. – κουρασμένος

f.lux - Μείωσε την καταπόνηση των ματιών σου τις βραδυνές ώρες

12. Καταναλώνεις υπερβολική καφεΐνη μέσα στη μέρα!

Μελέτες έχουν δείξει πως 3 φλιτζάνια καφέ την ημέρα κάνουν καλό στον οργανισμό μας ωστόσο η υπερβολική δόση της καφεΐνης προκαλεί διαταραχή στον ύπνο.

Η καφεΐνη εμποδίζει την αδενοσίνη, μια ουσία του οργανισμού που μας βοηθάει να κοιμηθούμε. Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Clinical Sleep Medicine έδειξε πως η κατανάλωση καφεΐνης ακόμα και έξι ώρες πριν τον ύπνο, μας εμποδίζει να κοιμηθούμε. Γι’ αυτό όσο μπορείς απέφυγε την υπερβολική κατανάλωση της καφεΐνης. – κουρασμένος

Καταναλώνεις υπερβολική καφεΐνη μέσα στη μέρα!

13. Ξενυχτάς τα Σαββατοκύριακα!

Το ξενύχτι που κάνουμε το βράδυ του Σαββάτου έχει σαν αποτέλεσμα να κοιμόμαστε μέχρι αργά την Κυριακή. Αυτό δυσκολεύει στο να κοιμηθούμε στην ώρα μας το βράδυ της Κυριακής για να είμαστε ξεκούραστοι την Δευτέρα στη δουλειά.

Προσπάθησε να ξυπνάς νωρίς την Κυριακή το πρωί και αναπλήρωσε ύπνο το μεσημέρι. Έτσι θα μπορέσεις να κοιμηθείς στην ώρα σου το βράδυ της Κυριακής. – κουρασμένος

Ξενυχτάς τα Σαββατοκύριακα!

Rating: 5.0/5. From 7 votes.
Please wait...

Χρειάζεσαι βοήθεια πάνω σε τεχνικά θέματα; Κάνε την ερώτηση σου στη σελίδα 'Ερωτήσεις και Απαντήσεις' του Tsouk.gr.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Τι είναι το Wish; Είναι ασφαλές να κάνεις αγορές από αυτό;
Web

Τι είναι το Wish; Είναι ασφαλές να κάνεις αγορές από αυτό;

Το Wish είναι το online ηλεκτρονικό κατάστημα που σου παρέχει διάφορα προϊόντα σε απίστευτα χαμηλό κόστος, αλλά είναι ασφαλές να κάνεις τις αγορές σου από αυτό; Αν ήθελες ποτέ να αγοράσεις ένα smartwatch ή ένα

Αύξηση της RAM χρησιμοποιώντας τον σκληρό δίσκο
Desktop Tools

Αύξηση της RAM χρησιμοποιώντας τον σκληρό δίσκο [δωρεάν]

Αν ξαφνικά αισθάνεσαι πως το σύστημα σου αργεί, τότε μπορείς να δοκιμάσεις την αύξηση της RAM χρησιμοποιώντας τον σκληρό δίσκο, αυξάνοντας την εικονική μνήμη. Στο σημερινό άρθρο θα δούμε με ποιον τρόπο μπορείς να δημιουργήσεις

Θόρυβος στο laptop από τα ανεμιστηράκια, τι να κάνω;
Τεχνολογία

Θόρυβος στο laptop από τα ανεμιστηράκια, τι να κάνω;

Αν ο θόρυβος στο laptop από τα ανεμιστηράκια σε έχει τρελάνει, αλλά δεν έχεις την οικονομική άνεση να αγοράσεις ένα καινούργιο ή να πας το laptop σε έναν τεχνικό, τότε σε αυτό το άρθρο θα

E-Radio - Ελληνικοί Ραδιοφωνικοί Σταθμοί μέσω Internet
Desktop Tools

E-Radio – Ελληνικοί Ραδιοφωνικοί Σταθμοί μέσω Internet

Το E-Radio είναι μια από τις γνωστότερες εφαρμογές για να ακούς όλους τους ελληνικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς μέσω Internet. Η υπηρεσία, η οποία μέχρι και σήμερα ήταν διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας της και της Windows εφαρμογής

Τα καλύτερα Windows Προγράμματα για Μαθητές
Desktop Tools

Τα καλύτερα Windows Προγράμματα για Μαθητές

Η τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι μαθητές. Πλέον, υπάρχουν εκατοντάδες Windows προγράμματα για μαθητές που τους κάνουν την ζωή ευκολότερη, παρέχοντας τους όλα τα κατάλληλα εργαλεία για να κρατάνε σημειώσεις,

Can I run it? Μάθε ποια παιχνίδια μπορεί να παίξει ο υπολογιστής σου
Desktop Tools

Can I run it? Μάθε ποια παιχνίδια μπορεί να παίξει ο υπολογιστής σου

Can I run it? Αυτή είναι πιθανός η πρώτη ερώτηση που κάνεις όταν θέλεις να μάθεις αν ο υπολογιστής σου μπορεί να παίξει ένα συγκεκριμένο game. Είτε θέλεις να παίξεις ένα παιχνίδι που μόλις κυκλοφόρησε,

Δεν μπορώ να συνδεθώ στο Facebook - Ανάκτηση λογαριασμού
Web

Δεν μπορώ να συνδεθώ στο Facebook – Ανάκτηση λογαριασμού

Δεν μπορώ να συνδεθώ στο Facebook ή να κάνω ανάκτηση λογαριασμού, τώρα τι κάνω; Αυτή είναι μια ερώτηση που δεχόμαστε αρκετά συχνά στο Tsouk και αποφασίσαμε να σου δείξουμε όλους τους τρόπους για να αποκτήσεις

Κόλπα για να είσαι πιο οργανωμένος με τις Γρήγορες Σημειώσεις στα Windows 10
Desktop Tools

Κόλπα για να είσαι πιο οργανωμένος με τις Γρήγορες Σημειώσεις στα Windows 10

Οι Γρήγορες Σημειώσεις στα Windows 10 (ή αλλιώς και Καρφιτσωμένες Σημειώσεις ή Sticky Notes) είναι ο καλύτερος τρόπος για να κρατάς σημειώσεις και να έχεις μια πιο οργανωμένη επιφάνεια εργασίας. Σε παλαιότερες εκδόσεις των Windows,

Windows 32-bit ή 64-bit; Ποιες είναι οι διαφορές τους
Τεχνολογία

Windows 32-bit ή 64-bit; Ποιες είναι οι διαφορές τους

Windows 32-bit η 64-bit; Αυτό είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που σκέφτονται οι περισσότεροι άνθρωποι προτού εγκαταστήσουν τα Windows στον υπολογιστή τους ή ετοιμάζονται να κάνουν format. Εκτός από τις διαφορετικές εκδόσεις που υπάρχουν,

Τι είναι το Ubuntu; Μια επεξήγηση για τη Linux διανομή
Τεχνολογία

Τι είναι το Ubuntu; Η δημοφιλέστερη Linux διανομή

Τι είναι το Ubuntu; Το Ubuntu είναι η πιο δημοφιλής Linux διανομή στον κόσμο. Μπορεί να είναι (ή μπορεί και να μην είναι) η καλύτερη Linux διανομή, αλλά σίγουρα είναι η πιο γνωστή. Η συγκεκριμένη

Τα καλύτερα δωρεάν Microsoft Edge Extensions
Desktop Tools

Τα καλύτερα δωρεάν Microsoft Edge Extensions

Όπως και στον Google Chrome και τον Firefox, έτσι και τώρα, υπάρχουν αρκετά δωρεάν Microsoft Edge extensions (επεκτάσεις) που μπορείς να εγκαταστήσεις εύκολα και γρήγορα και να επεκτείνεις τις λειτουργίες του περιηγητή. Όπως πολύ πιθανόν

Google Chrome Εναλλακτικές - Οι καλύτεροι browsers
Desktop Tools

Google Chrome Εναλλακτικές – Οι καλύτεροι browsers

Το 2008 ο Google Chrome κυκλοφόρησε και το μεγαλύτερο ποσοστό του κώδικα του έγινε διαθέσιμο προς όλους μέσω του Chromium project. Από τότε, πάνω από το 60% των ανθρώπων χρησιμοποιούν τον Chrome για να περιηγούντε

Περί Γιώργος Μαντάς 3 Άρθρα
Αν και απόφοιτος του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας Κομοτηνής, η δημοσιογραφία ήταν πάντα το πάθος του. Λατρεύει τους φίλους του, την μουσική, τους σκύλους και τα ταξίδια. Αντιπαθεί τα άτομα με υφάκι ενώ θεωρεί τρομερά ερωτικό σε μια γυναίκα το χιούμορ της .Καθημερινό του μότο: "Αν δεν το εκτιμάς,δεν το αξίζεις..."!!!