13 λόγοι για τους οποίους νιώθεις συνεχώς κουρασμένος

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί νιώθεις συνεχώς κουρασμένος; Και όχι, αυτό δεν οφείλεται μόνο στην έλλειψη ύπνου. Σύμφωνα με ειδικούς υπάρχουν κάποια πράγματα και συνήθειες στην καθημερινότητα μας που κανονικά δεν θα έπρεπε να τα κάνουμε καθώς έτσι σπαταλάμε ενέργεια τόσο ψυχική όσο και σωματική.

Πάμε να δούμε μία προς μία αυτές τις 13 “κακές” συνήθειες:

1. Όταν είσαι κουρασμένος και δεν ασκείσαι!

Όταν νιώθουμε ταλαιπωρημένοι δεν έχουμε την διάθεση να ασκηθούμε και αυτό είναι μέγα λάθος. Σύμφωνα με μία μελέτη του Πανεπιστημίου της Georgia, υγιείς ενήλικες που έκαναν καθιστική ζωή άρχισαν σιγά σιγά να αθλούνται τρεις φορές την εβδομάδα για μόλις 20 λεπτά την ημέρα. Το αποτέλεσμα; Κάθε φορά ένιωθαν όλο και λιγότερο κουρασμένοι και μετά από έξι μήνες μάλιστα ακόμα πιο ενεργοί.

κουρασμένος

2. Δεν πίνεις αρκετό νερό!

Το νερό είναι το σημαντικότερο όλων. Είναι το όπλο για να μην οδηγηθούμε στην αφυδάτωση η οποία προκαλεί μείωση του όγκου του αίματος σύμφωνα με τον Goodson, κάνοντας το αίμα παχύτερο.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η καρδιά να αντλεί λιγότερο αίμα μειώνοντας έτσι την ταχύτητα με την οποία το οξυγόνο και τα διάφορα θρεπτικά συστατικά φτάνουν στους μυς και στα όργανα μας.

Οπότε πολύ νερό απαραιτήτως. Το ιδανικό είναι 1,5 λίτρα την ημέρα!

Νερό

3. Δεν καταναλώνεις αρκετό σίδηρο!

Η ανεπάρκεια σιδήρου μας κάνει υποτονικούς, οξύθυμους, αδύναμους. Αυτό οφείλεται στο λιγότερο οξυγόνο που πηγαίνει στους μυς και στους πνεύμονες.

Για να προλάβουμε όλα τα παραπάνω όπως και την αναιμία πρέπει να καταναλώνουμε κάποιες τροφές πλούσιες σε σίδηρο όπως άπαχο βοδινό κρέας, φασόλια, αυγά, πράσινα λαχανικά, φακές, φυστικοβούτυρο και ξηρούς καρπούς. Αυτά καλό θα ήταν να τα συνδυάσουμε με τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C όπως το πορτοκάλι(η βιταμίνη C βοηθάει στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου όταν καταναλώνονται μαζί).

Σημείωση: Αν η έλλειψη σιδήρου σου οφείλεται σε πρόβλημα υγείας καλό θα ήταν να επισκεφτείς έναν ειδικό!

Δεν καταναλώνεις αρκετό σίδηρο!

4. Είσαι τελειομανής!

Θέλεις όλα να είναι τέλεια και να πηγαίνουν ρολόι κάτι που φυσικά είναι αδύνατον. Το μόνο που κερδίζεις έτσι είναι μερικές ώρες δουλειάς παραπάνω.

Όρισε ένα χρονικό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα πρέπει να ολοκληρώσεις την δουλειά σου. Έτσι θα διαπιστώσεις ότι ο επιπλέον χρόνος που έπαιρνες δεν ωφελούσε σε τίποτα παραπάνω.

Είσαι τελειομανής!

5. Πάσχεις από κρίσεις πανικού!

Αν υποθέσουμε ότι κινδυνεύεις να απολυθείς  όταν το αφεντικό σου σε καλεί για μία απρόσμενη σύσκεψη, ή ότι φοβάσαι να οδηγήσεις το ποδήλατο σου γιατί πιστεύεις πως θα συμβεί κάποιο ατύχημα, τότε μπορείς να σαι σίγουρος ότι παθαίνεις “κρίσεις πανικού”.

Αυτό το άγχος μπορεί να σε εξασθενήσει ψυχικά, λέει ο Levine. Όταν νιώσεις ότι έρχονται τέτοιες σκέψεις στο μυαλό σου, πάρε μια βαθειά ανάσα και αναρωτήσου πόσο πιθανόν είναι κάτι τόσο άσχημο να συμβεί. Βγες έξω, κάνε διαλογισμό, ασκήσου ή μοιράσου τις ανησυχίες σου με έναν φίλο σου. Όλα αυτά θα σε κάνουν σίγουρα να νιώσεις πολύ καλύτερα.

Πάσχεις από κρίσεις πανικού!

6. Δεν τρως πρωινό!

Ο οργανισμός μας για να λειτουργήσει σωστά χρειάζεται “καύσιμα” ή με άλλα λόγια τροφή. Αυτός είναι και ο λόγος που όταν δεν τρώμε πρωινό νιώθουμε περισσότερο εξαντλημένοι και κουρασμένοι.

Η καλύτερη επιλογή πρωινού που μπορείτε να κάνετε είναι τα δημητριακά ολικής άλεσης, οι άπαχες πρωτεΐνες και τα υγιεινά λίπη.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν τα αυγά, το ψωμί του τοστ ολικής άλεσης, το άπαχο γιαούρτι, η βρώμη ή και κάποιο smoothie με φρούτα.

Δεν τρως πρωινό!

7. Τρως πολύ πρόχειροφαγητό!

Τα τρόφιμα πλούσια σε ζάχαρη και υδατάνθρακες καταλαμβάνουν πολύ υψηλή θέση στον γλυκαιμικό δείκτη πράγμα που  φυσικά δεν είναι και ό,τι πιο ευχάριστο.

Η υψηλή περιεκτικότητα ζαχάρου στο αίμα προκαλεί κόπωση κατά την διάρκεια της ημέρας. Για να κρατήσεις σταθερές τις τιμές του ζαχάρου στο αίμα προτίμησε τρόφιμα με άπαχη πρωτεΐνη και τρόφιμα ολικής άλεσης. Καλές επιλογές είναι σίγουρα το κοτόπουλο(ψητό όχι τηγανιτό), το καστανό ρύζι, ο σολωμός, η γλυκοπατάτα, η σαλάτα με κοτόπουλο και τα φρούτα.

Τρως πολύ πρόχειρο φαγητό!

8. Έχεις ένα ακατάστατο γραφείο!

Ένα ακατάστατο γραφείο σε εξαντλεί περισσότερο ψυχικά περιορίζοντας έτσι την ικανότητα του εγκεφάλου να εστιάσει και να επεξεργαστεί άλλες πληροφορίες. Στο τέλος κάθε μέρας καλό θα ήταν να βλέπεις αν η δουλειά σου και τα προσωπικά σου αντικείμενα είναι σωστά οργανωμένα. Αυτό θα σε βοηθήσει στο να έχεις ένα θετικό ξεκίνημα την επόμενη μέρα.

Αν πάλι το γραφείο σου χρειάζεται αναδιοργάνωση, κάντο το σιγά σιγά με ένα βήμα τη φορά. Αρχικά τακτοποίησε ό,τι μπορείς να δεις ενώ στη συνέχεια έλεγξε το γραφείο από μέσα κοιτάζοντας κάθε συρτάρι ξεχωριστά.

Έχεις ένα ακατάστατο γραφείο!

9. Εργάζεσαι στις διακοπές!

Το να ελέγχεις συνεχώς τα email σου ενώ βρίσκεσαι σε διακοπές δεν είναι και ό,τι καλύτερο καθώς σε εξασθενεί ψυχολογικά. Βγάλε από το μυαλό σου την δουλειά και χαλάρωσε πραγματικά. Αυτό θα σε ανανεώσει πλήρως και θα σε ξεκουράσει έτσι ώστε να επιστρέψεις ξεκούραστος στο πόστο σου. Όταν ξεκουράζεσαι πραγματικά γίνεσαι πιο δημιουργικός, πιο αποτελεσματικός και πιο παραγωγικός.

Εργάζεσαι στις διακοπές!

10. Πίνεις αλκοόλ πριν από τον ύπνο!

Ένα ποτό μπορεί να ακούγεται καλή ιδέα για να χαλαρώσεις πριν τον ύπνο αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Το αλκοόλ πιέζει αρχικά το νευρικό σύστημα  παράγοντας μια ηρεμιστική επίδραση.

Ωστόσο τελικά σαμποτάρει τον ύπνο καθώς μας προκαλεί μια αίσθηση αδρεναλίνης κάτι που θα μας κάνει εύκολα να ξυπνήσουμε στη μέση της νύχτας. – κουρασμένος

Πίνεις αλκοόλ πριν από τον ύπνο!

11. Τσεκάρεις τα email σου την ώρα του ύπνου!

Αποτελεί μια πολύ κακιά συνήθεια. Καλό θα ήταν την ώρα του ύπνου ο υπολογιστής καθώς και τα κινητά τηλέφωνα να βρίσκονται μακριά από το σώμα μας καθώς εκπέμπουν μεγάλη ακτινοβολία η οποία προκαλεί παρεμβολές στον ύπνο. Η ευαισθησία στην ακτινοβολία διαφέρει από άτομο σε άτομο αλλά προτιμότερο είναι να αποφεύγεται όσο περισσότερο γίνεται. – κουρασμένος

f.lux - Μείωσε την καταπόνηση των ματιών σου τις βραδυνές ώρες

12. Καταναλώνεις υπερβολική καφεΐνη μέσα στη μέρα!

Μελέτες έχουν δείξει πως 3 φλιτζάνια καφέ την ημέρα κάνουν καλό στον οργανισμό μας ωστόσο η υπερβολική δόση της καφεΐνης προκαλεί διαταραχή στον ύπνο.

Η καφεΐνη εμποδίζει την αδενοσίνη, μια ουσία του οργανισμού που μας βοηθάει να κοιμηθούμε. Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Clinical Sleep Medicine έδειξε πως η κατανάλωση καφεΐνης ακόμα και έξι ώρες πριν τον ύπνο, μας εμποδίζει να κοιμηθούμε. Γι’ αυτό όσο μπορείς απέφυγε την υπερβολική κατανάλωση της καφεΐνης. – κουρασμένος

Καταναλώνεις υπερβολική καφεΐνη μέσα στη μέρα!

13. Ξενυχτάς τα Σαββατοκύριακα!

Το ξενύχτι που κάνουμε το βράδυ του Σαββάτου έχει σαν αποτέλεσμα να κοιμόμαστε μέχρι αργά την Κυριακή. Αυτό δυσκολεύει στο να κοιμηθούμε στην ώρα μας το βράδυ της Κυριακής για να είμαστε ξεκούραστοι την Δευτέρα στη δουλειά.

Προσπάθησε να ξυπνάς νωρίς την Κυριακή το πρωί και αναπλήρωσε ύπνο το μεσημέρι. Έτσι θα μπορέσεις να κοιμηθείς στην ώρα σου το βράδυ της Κυριακής. – κουρασμένος

Ξενυχτάς τα Σαββατοκύριακα!

Rating: 5.0/5. From 6 votes.
Please wait...

Χρειάζεσαι βοήθεια πάνω σε τεχνικά θέματα; Κάνε την ερώτηση σου στη σελίδα 'Ερωτήσεις και Απαντήσεις' του Tsouk.gr.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Spotify Premium για Φοιτητές - Πως να επωφεληθείς από την 50% έκπτωση της υπηρεσίας
Online Tools

Spotify Premium για Φοιτητές – Πως να επωφεληθείς από την 50% έκπτωση της υπηρεσίας

Η έκπτωση του Spotify Premium για φοιτητές είναι αναμφισβήτητα μια από τις καλύτερες προσφορές που θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις για να μειώσεις τα μηνιαία έξοδα για την Spotify συνδρομή σου στο 50 τοις εκατό. Αυτό

Δωρεάν Equalizers για τα Windows 10 για ισοστάθμιση των κομματιών
Desktop Tools

Δωρεάν Equalizers για τα Windows 10 για ισοστάθμιση των κομματιών

Αν είσαι λάτρης της μουσικής, παίζεις συνεχώς games ή απλά θέλεις να απολαμβάνεις καλύτερο ήχο στα Windows 10, τότε αυτοί οι δωρεάν equalizers είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι στο λειτουργικό σου σύστημα. Αυτοί οι equalizers θα βοηθήσουν

Επεξεργασία βίντεο στα Windows 10 με το Video Editor (Εναλλακτική του Windows Movie Maker)
Desktop Tools

Επεξεργασία βίντεο στα Windows 10 με το Video Editor (Εναλλακτική του Windows Movie Maker)

Το Windows Movie Maker ήταν ένα απλό, δωρεάν πρόγραμμα για επεξεργασία βίντεο το οποίο ενημερώθηκε τελευταία φορά το 2012 και στη συνέχεια η Microsoft το αφαίρεσε από παντού. Τόσο τα Windows 8 όσο και τα Windows

Δεν ανοίγουν τα Windows - Εύκολες λύσεις διόρθωσης για υπολογιστές και laptops
Desktop Tools

Δεν ανοίγουν τα Windows – Εύκολες λύσεις διόρθωσης για υπολογιστές και laptops

Μια από τις πιο συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουμε στο Tsouk είναι, “Δεν ανοίγουν τα Windows, τι να κάνω για να τα φτιάξω και πως να σώσω τα αρχεία μου;” Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να φτιάξεις

Πως να βάλεις μια λίστα στο Spotify ως ξυπνητήρι στο Android
Mobile

Πως να βάλεις μια λίστα στο Spotify ως ξυπνητήρι στο Android

Αν είσαι κάτοχος μιας Android συσκευής, έχεις πλέον την δυνατότητα να βάλεις μια λίστα στο Spotify ως ξυπνητήρι στο Android smartphone σου. Επέλεξε τα αγαπημένα σου κομμάτια, δημιούργησε μια λίστα με αυτά ή επέλεξε μια

Δημιουργία λογοτύπου με το DesignEvo (Δωρεάν) | Tsouk.gr
Web

Δημιουργία λογοτύπου με το DesignEvo

Η κατοχή ενός σωστού λογότυπου είναι πολύ σημαντική τόσο για ιδιώτες όσο και για τις εταιρείες-οργανισμούς καθώς παίζει καθοριστικό ρόλο στην επωνυμία. Ωστόσο, η πρόσληψη ενός σχεδιαστή για τη δημιουργία λογοτύπου μπορεί να είναι πολύ

Ακατάσχετος λογαριασμός - Πως το δηλώνουμε στο Τaxisnet
Web

Ακατάσχετος λογαριασμός – Πως το δηλώνουμε στο Τaxisnet

Αυτή την στιγμή, ο ακατάσχετος λογαριασμός είναι η μόνη ελπίδα εκατομμυρίων Ελλήνων απέναντι στα μεγάλα και τα μικρά χρέη. Μέσα από το Taxisnet καθένας έχει τη δυνατότητα να δηλώσει τον λογαριασμό του ως ακατάσχετο γρήγορα

Τεχνολογία

Αργεί το laptop ή ο υπολογιστής σου; Να πως να το κάνεις πιο γρήγορο

Αν αργεί το laptop ή ο υπολογιστής σου ακόμα και στα πιο απλά πράγματα, όπως όταν σερφάρεις στο διαδίκτυο για παράδειγμα, ή αναρωτιέσαι αν υπάρχει τρόπος να το κάνεις πιο γρήγορο, τότε σου έχουμε ορισμένες

Games

Τα 5 καλύτερα video games για να λιώσετε αυτό το καλοκαίρι!

Το καλοκαίρι ήρθε για τα καλά! με τα 5 καλύτερα video games. Αλλά εν μέσω του ζεστού καιρού, μερικές φορές δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα από το να κλείνεσαι στο γραφείο σου με φουλ το αιρ

η Apple ενδέχεται να κυκλοφορήσει τρία νέα iPhone το 2018
Διάφορα

Η Apple ενδέχεται να κυκλοφορήσει τρία νέα iPhone το 2018

Εαν η τιμή εκκίνησης των 1.200€ σας έκανε να παραλείψετε το iPhone X, ίσως κάνατε την σωστή κίνηση!Φέτος θα έχετε τη δυνατότητα να αποκτήσετε το full screen iPhone σας στην τιμή των 600€, σύμφωνα με

Τι είναι το Bluetooth 5; Ότι χρειάζεται να γνωρίζεις για τη νέα τεχνολογία
Τεχνολογία

Τι είναι το Bluetooth 5; Ότι χρειάζεται να γνωρίζεις για τη νέα τεχνολογία

Σε αντίθεση με τους υπέρυθρες που εξαφανίστηκαν πριν χρόνια, το Bluetooth 5 είναι η νέα ανανεωμένη έκδοση που ήρθε για να μείνει και να βελτιώσει κάθε ασύρματη τεχνολογία που επρόκειτο να κυκλοφορήσει στο σύντομο μέλλον.

5 οικονομικά drones για καταγραφή βίντεο και φωτογραφιών
Προσφορές

5 οικονομικά drones για καταγραφή βίντεο και φωτογραφιών

Τα τελευταία χρόνια τα drones έχουν κεντρίσει τη προσοχή εκατομμυρίων ανθρώπων χάρη στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν και τις δυνατότητες που παρέχουν για την καταγραφή βίντεο και φωτογραφιών. Επίσης, είναι απίστευτα διασκεδαστικά και όλοι

Γιώργος Μαντάς
Περί Γιώργος Μαντάς 3 Άρθρα
Αν και απόφοιτος του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας Κομοτηνής, η δημοσιογραφία ήταν πάντα το πάθος του. Λατρεύει τους φίλους του, την μουσική, τους σκύλους και τα ταξίδια. Αντιπαθεί τα άτομα με υφάκι ενώ θεωρεί τρομερά ερωτικό σε μια γυναίκα το χιούμορ της .Καθημερινό του μότο: "Αν δεν το εκτιμάς,δεν το αξίζεις..."!!!