13 λόγοι για τους οποίους νιώθεις συνεχώς κουρασμένος

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί νιώθεις συνεχώς κουρασμένος; Και όχι, αυτό δεν οφείλεται μόνο στην έλλειψη ύπνου. Σύμφωνα με ειδικούς υπάρχουν κάποια πράγματα και συνήθειες στην καθημερινότητα μας που κανονικά δεν θα έπρεπε να τα κάνουμε καθώς έτσι σπαταλάμε ενέργεια τόσο ψυχική όσο και σωματική.

Πάμε να δούμε μία προς μία αυτές τις 13 “κακές” συνήθειες:

1. Όταν είσαι κουρασμένος και δεν ασκείσαι!

Όταν νιώθουμε ταλαιπωρημένοι δεν έχουμε την διάθεση να ασκηθούμε και αυτό είναι μέγα λάθος. Σύμφωνα με μία μελέτη του Πανεπιστημίου της Georgia, υγιείς ενήλικες που έκαναν καθιστική ζωή άρχισαν σιγά σιγά να αθλούνται τρεις φορές την εβδομάδα για μόλις 20 λεπτά την ημέρα. Το αποτέλεσμα; Κάθε φορά ένιωθαν όλο και λιγότερο κουρασμένοι και μετά από έξι μήνες μάλιστα ακόμα πιο ενεργοί.

κουρασμένος

2. Δεν πίνεις αρκετό νερό!

Το νερό είναι το σημαντικότερο όλων. Είναι το όπλο για να μην οδηγηθούμε στην αφυδάτωση η οποία προκαλεί μείωση του όγκου του αίματος σύμφωνα με τον Goodson, κάνοντας το αίμα παχύτερο.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η καρδιά να αντλεί λιγότερο αίμα μειώνοντας έτσι την ταχύτητα με την οποία το οξυγόνο και τα διάφορα θρεπτικά συστατικά φτάνουν στους μυς και στα όργανα μας.

Οπότε πολύ νερό απαραιτήτως. Το ιδανικό είναι 1,5 λίτρα την ημέρα!

Νερό

3. Δεν καταναλώνεις αρκετό σίδηρο!

Η ανεπάρκεια σιδήρου μας κάνει υποτονικούς, οξύθυμους, αδύναμους. Αυτό οφείλεται στο λιγότερο οξυγόνο που πηγαίνει στους μυς και στους πνεύμονες.

Για να προλάβουμε όλα τα παραπάνω όπως και την αναιμία πρέπει να καταναλώνουμε κάποιες τροφές πλούσιες σε σίδηρο όπως άπαχο βοδινό κρέας, φασόλια, αυγά, πράσινα λαχανικά, φακές, φυστικοβούτυρο και ξηρούς καρπούς. Αυτά καλό θα ήταν να τα συνδυάσουμε με τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C όπως το πορτοκάλι(η βιταμίνη C βοηθάει στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου όταν καταναλώνονται μαζί).

Σημείωση: Αν η έλλειψη σιδήρου σου οφείλεται σε πρόβλημα υγείας καλό θα ήταν να επισκεφτείς έναν ειδικό!

Δεν καταναλώνεις αρκετό σίδηρο!

4. Είσαι τελειομανής!

Θέλεις όλα να είναι τέλεια και να πηγαίνουν ρολόι κάτι που φυσικά είναι αδύνατον. Το μόνο που κερδίζεις έτσι είναι μερικές ώρες δουλειάς παραπάνω.

Όρισε ένα χρονικό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα πρέπει να ολοκληρώσεις την δουλειά σου. Έτσι θα διαπιστώσεις ότι ο επιπλέον χρόνος που έπαιρνες δεν ωφελούσε σε τίποτα παραπάνω.

Είσαι τελειομανής!

5. Πάσχεις από κρίσεις πανικού!

Αν υποθέσουμε ότι κινδυνεύεις να απολυθείς  όταν το αφεντικό σου σε καλεί για μία απρόσμενη σύσκεψη, ή ότι φοβάσαι να οδηγήσεις το ποδήλατο σου γιατί πιστεύεις πως θα συμβεί κάποιο ατύχημα, τότε μπορείς να σαι σίγουρος ότι παθαίνεις “κρίσεις πανικού”.

Αυτό το άγχος μπορεί να σε εξασθενήσει ψυχικά, λέει ο Levine. Όταν νιώσεις ότι έρχονται τέτοιες σκέψεις στο μυαλό σου, πάρε μια βαθειά ανάσα και αναρωτήσου πόσο πιθανόν είναι κάτι τόσο άσχημο να συμβεί. Βγες έξω, κάνε διαλογισμό, ασκήσου ή μοιράσου τις ανησυχίες σου με έναν φίλο σου. Όλα αυτά θα σε κάνουν σίγουρα να νιώσεις πολύ καλύτερα.

Πάσχεις από κρίσεις πανικού!

6. Δεν τρως πρωινό!

Ο οργανισμός μας για να λειτουργήσει σωστά χρειάζεται “καύσιμα” ή με άλλα λόγια τροφή. Αυτός είναι και ο λόγος που όταν δεν τρώμε πρωινό νιώθουμε περισσότερο εξαντλημένοι και κουρασμένοι.

Η καλύτερη επιλογή πρωινού που μπορείτε να κάνετε είναι τα δημητριακά ολικής άλεσης, οι άπαχες πρωτεΐνες και τα υγιεινά λίπη.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν τα αυγά, το ψωμί του τοστ ολικής άλεσης, το άπαχο γιαούρτι, η βρώμη ή και κάποιο smoothie με φρούτα.

Δεν τρως πρωινό!

7. Τρως πολύ πρόχειροφαγητό!

Τα τρόφιμα πλούσια σε ζάχαρη και υδατάνθρακες καταλαμβάνουν πολύ υψηλή θέση στον γλυκαιμικό δείκτη πράγμα που  φυσικά δεν είναι και ό,τι πιο ευχάριστο.

Η υψηλή περιεκτικότητα ζαχάρου στο αίμα προκαλεί κόπωση κατά την διάρκεια της ημέρας. Για να κρατήσεις σταθερές τις τιμές του ζαχάρου στο αίμα προτίμησε τρόφιμα με άπαχη πρωτεΐνη και τρόφιμα ολικής άλεσης. Καλές επιλογές είναι σίγουρα το κοτόπουλο(ψητό όχι τηγανιτό), το καστανό ρύζι, ο σολωμός, η γλυκοπατάτα, η σαλάτα με κοτόπουλο και τα φρούτα.

Τρως πολύ πρόχειρο φαγητό!

8. Έχεις ένα ακατάστατο γραφείο!

Ένα ακατάστατο γραφείο σε εξαντλεί περισσότερο ψυχικά περιορίζοντας έτσι την ικανότητα του εγκεφάλου να εστιάσει και να επεξεργαστεί άλλες πληροφορίες. Στο τέλος κάθε μέρας καλό θα ήταν να βλέπεις αν η δουλειά σου και τα προσωπικά σου αντικείμενα είναι σωστά οργανωμένα. Αυτό θα σε βοηθήσει στο να έχεις ένα θετικό ξεκίνημα την επόμενη μέρα.

Αν πάλι το γραφείο σου χρειάζεται αναδιοργάνωση, κάντο το σιγά σιγά με ένα βήμα τη φορά. Αρχικά τακτοποίησε ό,τι μπορείς να δεις ενώ στη συνέχεια έλεγξε το γραφείο από μέσα κοιτάζοντας κάθε συρτάρι ξεχωριστά.

Έχεις ένα ακατάστατο γραφείο!

9. Εργάζεσαι στις διακοπές!

Το να ελέγχεις συνεχώς τα email σου ενώ βρίσκεσαι σε διακοπές δεν είναι και ό,τι καλύτερο καθώς σε εξασθενεί ψυχολογικά. Βγάλε από το μυαλό σου την δουλειά και χαλάρωσε πραγματικά. Αυτό θα σε ανανεώσει πλήρως και θα σε ξεκουράσει έτσι ώστε να επιστρέψεις ξεκούραστος στο πόστο σου. Όταν ξεκουράζεσαι πραγματικά γίνεσαι πιο δημιουργικός, πιο αποτελεσματικός και πιο παραγωγικός.

Εργάζεσαι στις διακοπές!

10. Πίνεις αλκοόλ πριν από τον ύπνο!

Ένα ποτό μπορεί να ακούγεται καλή ιδέα για να χαλαρώσεις πριν τον ύπνο αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Το αλκοόλ πιέζει αρχικά το νευρικό σύστημα  παράγοντας μια ηρεμιστική επίδραση.

Ωστόσο τελικά σαμποτάρει τον ύπνο καθώς μας προκαλεί μια αίσθηση αδρεναλίνης κάτι που θα μας κάνει εύκολα να ξυπνήσουμε στη μέση της νύχτας. – κουρασμένος

Πίνεις αλκοόλ πριν από τον ύπνο!

11. Τσεκάρεις τα email σου την ώρα του ύπνου!

Αποτελεί μια πολύ κακιά συνήθεια. Καλό θα ήταν την ώρα του ύπνου ο υπολογιστής καθώς και τα κινητά τηλέφωνα να βρίσκονται μακριά από το σώμα μας καθώς εκπέμπουν μεγάλη ακτινοβολία η οποία προκαλεί παρεμβολές στον ύπνο. Η ευαισθησία στην ακτινοβολία διαφέρει από άτομο σε άτομο αλλά προτιμότερο είναι να αποφεύγεται όσο περισσότερο γίνεται. – κουρασμένος

f.lux - Μείωσε την καταπόνηση των ματιών σου τις βραδυνές ώρες

12. Καταναλώνεις υπερβολική καφεΐνη μέσα στη μέρα!

Μελέτες έχουν δείξει πως 3 φλιτζάνια καφέ την ημέρα κάνουν καλό στον οργανισμό μας ωστόσο η υπερβολική δόση της καφεΐνης προκαλεί διαταραχή στον ύπνο.

Η καφεΐνη εμποδίζει την αδενοσίνη, μια ουσία του οργανισμού που μας βοηθάει να κοιμηθούμε. Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Clinical Sleep Medicine έδειξε πως η κατανάλωση καφεΐνης ακόμα και έξι ώρες πριν τον ύπνο, μας εμποδίζει να κοιμηθούμε. Γι’ αυτό όσο μπορείς απέφυγε την υπερβολική κατανάλωση της καφεΐνης. – κουρασμένος

Καταναλώνεις υπερβολική καφεΐνη μέσα στη μέρα!

13. Ξενυχτάς τα Σαββατοκύριακα!

Το ξενύχτι που κάνουμε το βράδυ του Σαββάτου έχει σαν αποτέλεσμα να κοιμόμαστε μέχρι αργά την Κυριακή. Αυτό δυσκολεύει στο να κοιμηθούμε στην ώρα μας το βράδυ της Κυριακής για να είμαστε ξεκούραστοι την Δευτέρα στη δουλειά.

Προσπάθησε να ξυπνάς νωρίς την Κυριακή το πρωί και αναπλήρωσε ύπνο το μεσημέρι. Έτσι θα μπορέσεις να κοιμηθείς στην ώρα σου το βράδυ της Κυριακής. – κουρασμένος

Ξενυχτάς τα Σαββατοκύριακα!

Rating: 5.0/5. From 6 votes.
Please wait...

Χρειάζεσαι βοήθεια πάνω σε τεχνικά θέματα; Κάνε την ερώτηση σου στη σελίδα 'Ερωτήσεις και Απαντήσεις' του Tsouk.gr.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Απεγκατάσταση Avast και AVG Antivirus (Οδηγός 2019)
Desktop Tools

Απεγκατάσταση Avast και AVG Antivirus (Οδηγός 2019)

Η απεγκατάσταση Avast και AVG antivirus είναι αναμφισβήτητα μια από τις πιο περίπλοκες απεγκαταστάσεις που θα κάνεις. Τις περισσότερες φορές, όχι μόνο δεν μας δίνεται η δυνατότητα να απεγκαταστήσουμε αυτά τα δύο προγράμματα, αλλά όταν

Φορτώνει αργά το YouTube; Να πως να το διορθώσεις
Desktop Tools

Φορτώνει αργά το YouTube; Να πως να το διορθώσεις

Αν φορτώνει αργά το YouTube στον υπολογιστή σου όταν χρησιμοποιείς browsers όπως ο Mozilla Firefox και ο Micorosft Edge, τότε όχι μόνο θα χαρείς να μάθεις πως το πρόβλημα μπορεί να διορθωθεί εύκολα, αλλά και

Μουσικές Υπηρεσίες για να ακούς και να μοιράζεσαι μουσική
Web

Μουσικές Υπηρεσίες για να ακούς και να μοιράζεσαι μουσική

Οι μουσικές υπηρεσίες είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο trend θέματα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποιούν καθημερινά διάφορες μουσικές υπηρεσίες για να ακούνε και να μοιράζονται τα αγαπημένα τους κομμάτια με φίλους και

Εγκατάσταση του Chrome OS σε Windows Υπολογιστή
Desktop Tools

Εγκατάσταση του Chrome OS σε Windows Υπολογιστή

Η εγκατάσταση του Chrome OS σε Windows υπολογιστή ήταν πάντοτε μια δύσκολη και περίπλοκη διαδικασία, αλλά με τον παρακάτω οδηγό, θα είσαι σε θέση να το εγκαταστήσεις σε λίγη ώρα, ακολουθώντας μερικά πολύ απλά και

Μπλοκαρισμένες Ιστοσελίδες - Πως να αποκτήσεις πρόσβαση
Desktop Tools

Μπλοκαρισμένες Ιστοσελίδες – Πως να αποκτήσεις πρόσβαση

Μετά την απόφαση της Επιτροπής για την Διαδικτυακή Προσβολή της Πνευματικής Ιδιοκτησίας (ΕΔΠΠΙ), ο αριθμός με τις μπλοκαρισμένες ιστοσελίδες που παρέχουν δωρεάν online ταινίες και σειρές, καθώς επίσης και αυτές με ελληνικούς υπότιτλους, αυξήθηκε μέσα

Αυτόματη αλλαγή wallpaper στα Windows
Desktop Tools

Αυτόματη αλλαγή wallpaper στα Windows

Η αυτόματη αλλαγή wallpaper (ταπετσαρίας) στην επιφάνεια εργασίας των Windows θα κρατάει συνεχώς ενδιαφέρον και διαφορετικό το λειτουργικό σου σύστημα. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι με τους οποίους μπορείς να ορίσεις την αυτόματη αλλαγή wallpaper στα Windows,

Καταγραφή οθόνης του browser με το Loom extension
Desktop Tools

Καταγραφή οθόνης του browser με το Loom extension

Η καταγραφή οθόνης του browser είναι μια εύκολη και γρήγορη διαδικασία που μπορεί να γίνει εύκολα με το Loom, ένα δωρεάν extension (πρόσθετο) για τον Google Chrome και όλους τους Chromium περιηγητές. Το Loom όμως

Καθαρισμός Υπολογιστή Πως να αυξήσεις την απόδοση των Windows
Desktop Tools

Καθαρισμός Υπολογιστή: Πως να αυξήσεις την απόδοση των Windows

Ο καθαρισμός υπολογιστή είναι μια εύκολη διαδικασία που μπορείς να ακολουθήσεις με ορισμένα δωρεάν προγράμματα και εργαλεία για τα Windows. Για την ακρίβεια, τα περισσότερα από τα παρακάτω προγράμματα λειτουργούν με αυτοματοποιημένους τρόπους, οπότε μετά

Οι καλύτερες Windows 10 εφαρμογές για το 2018
Desktop Tools

Οι καλύτερες Windows 10 εφαρμογές για το 2018

Από εφαρμογές άλλων λειτουργικών συστημάτων μέχρι και επαγγελματικές εφαρμογές καιρού, το 2018 ήταν μια ιδιαίτερα καλή χρονιά για τα Windows 10 και το Windows Store. Με όλα αυτά κατά νου, δημιουργήσαμε μια λίστα με τις

Αφαίρεση του Adware από τα Windows (μια για πάντα)
Desktop Tools

Αφαίρεση Adware από τα Windows (pop-up διαφημίσεις)

Η αφαίρεση adware από τα Windows δεν είναι μια δύσκολή ή περίπλοκη διαδικασία, αλλά οι περισσότεροι χρήστες όχι μόνο δεν γνωρίζουν ποια βήματα να ακολουθήσουν, αλλά και τι σημαίνει η λέξη adware. Όταν αναφέρουμε πως

Δωρεάν εφαρμογές για παρακολούθηση των παιδιών
Δωρεάν εφαρμογές

Δωρεάν εφαρμογές για παρακολούθηση των παιδιών

Η παρακολούθηση των παιδιών σου μέσω εφαρμογών για Android ή iOS συσκευές είναι πλέον ένα από τα σημαντικότερα θέματα που θα έπρεπε να απασχολεί ένα γονέα. Στον σημερινό κόσμο, εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά εξαφανίζονται κάθε χρόνο,

Γιώργος Μαντάς
Περί Γιώργος Μαντάς 3 Άρθρα
Αν και απόφοιτος του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας Κομοτηνής, η δημοσιογραφία ήταν πάντα το πάθος του. Λατρεύει τους φίλους του, την μουσική, τους σκύλους και τα ταξίδια. Αντιπαθεί τα άτομα με υφάκι ενώ θεωρεί τρομερά ερωτικό σε μια γυναίκα το χιούμορ της .Καθημερινό του μότο: "Αν δεν το εκτιμάς,δεν το αξίζεις..."!!!