13 λόγοι για τους οποίους νιώθεις συνεχώς κουρασμένος

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί νιώθεις συνεχώς κουρασμένος; Και όχι, αυτό δεν οφείλεται μόνο στην έλλειψη ύπνου. Σύμφωνα με ειδικούς υπάρχουν κάποια πράγματα και συνήθειες στην καθημερινότητα μας που κανονικά δεν θα έπρεπε να τα κάνουμε καθώς έτσι σπαταλάμε ενέργεια τόσο ψυχική όσο και σωματική.

Πάμε να δούμε μία προς μία αυτές τις 13 “κακές” συνήθειες:

1. Όταν είσαι κουρασμένος και δεν ασκείσαι!

Όταν νιώθουμε ταλαιπωρημένοι δεν έχουμε την διάθεση να ασκηθούμε και αυτό είναι μέγα λάθος. Σύμφωνα με μία μελέτη του Πανεπιστημίου της Georgia, υγιείς ενήλικες που έκαναν καθιστική ζωή άρχισαν σιγά σιγά να αθλούνται τρεις φορές την εβδομάδα για μόλις 20 λεπτά την ημέρα. Το αποτέλεσμα; Κάθε φορά ένιωθαν όλο και λιγότερο κουρασμένοι και μετά από έξι μήνες μάλιστα ακόμα πιο ενεργοί.

κουρασμένος

2. Δεν πίνεις αρκετό νερό!

Το νερό είναι το σημαντικότερο όλων. Είναι το όπλο για να μην οδηγηθούμε στην αφυδάτωση η οποία προκαλεί μείωση του όγκου του αίματος σύμφωνα με τον Goodson, κάνοντας το αίμα παχύτερο.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η καρδιά να αντλεί λιγότερο αίμα μειώνοντας έτσι την ταχύτητα με την οποία το οξυγόνο και τα διάφορα θρεπτικά συστατικά φτάνουν στους μυς και στα όργανα μας.

Οπότε πολύ νερό απαραιτήτως. Το ιδανικό είναι 1,5 λίτρα την ημέρα!

Νερό

3. Δεν καταναλώνεις αρκετό σίδηρο!

Η ανεπάρκεια σιδήρου μας κάνει υποτονικούς, οξύθυμους, αδύναμους. Αυτό οφείλεται στο λιγότερο οξυγόνο που πηγαίνει στους μυς και στους πνεύμονες.

Για να προλάβουμε όλα τα παραπάνω όπως και την αναιμία πρέπει να καταναλώνουμε κάποιες τροφές πλούσιες σε σίδηρο όπως άπαχο βοδινό κρέας, φασόλια, αυγά, πράσινα λαχανικά, φακές, φυστικοβούτυρο και ξηρούς καρπούς. Αυτά καλό θα ήταν να τα συνδυάσουμε με τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C όπως το πορτοκάλι(η βιταμίνη C βοηθάει στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου όταν καταναλώνονται μαζί).

Σημείωση: Αν η έλλειψη σιδήρου σου οφείλεται σε πρόβλημα υγείας καλό θα ήταν να επισκεφτείς έναν ειδικό!

Δεν καταναλώνεις αρκετό σίδηρο!

4. Είσαι τελειομανής!

Θέλεις όλα να είναι τέλεια και να πηγαίνουν ρολόι κάτι που φυσικά είναι αδύνατον. Το μόνο που κερδίζεις έτσι είναι μερικές ώρες δουλειάς παραπάνω.

Όρισε ένα χρονικό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα πρέπει να ολοκληρώσεις την δουλειά σου. Έτσι θα διαπιστώσεις ότι ο επιπλέον χρόνος που έπαιρνες δεν ωφελούσε σε τίποτα παραπάνω.

Είσαι τελειομανής!

5. Πάσχεις από κρίσεις πανικού!

Αν υποθέσουμε ότι κινδυνεύεις να απολυθείς  όταν το αφεντικό σου σε καλεί για μία απρόσμενη σύσκεψη, ή ότι φοβάσαι να οδηγήσεις το ποδήλατο σου γιατί πιστεύεις πως θα συμβεί κάποιο ατύχημα, τότε μπορείς να σαι σίγουρος ότι παθαίνεις “κρίσεις πανικού”.

Αυτό το άγχος μπορεί να σε εξασθενήσει ψυχικά, λέει ο Levine. Όταν νιώσεις ότι έρχονται τέτοιες σκέψεις στο μυαλό σου, πάρε μια βαθειά ανάσα και αναρωτήσου πόσο πιθανόν είναι κάτι τόσο άσχημο να συμβεί. Βγες έξω, κάνε διαλογισμό, ασκήσου ή μοιράσου τις ανησυχίες σου με έναν φίλο σου. Όλα αυτά θα σε κάνουν σίγουρα να νιώσεις πολύ καλύτερα.

Πάσχεις από κρίσεις πανικού!

6. Δεν τρως πρωινό!

Ο οργανισμός μας για να λειτουργήσει σωστά χρειάζεται “καύσιμα” ή με άλλα λόγια τροφή. Αυτός είναι και ο λόγος που όταν δεν τρώμε πρωινό νιώθουμε περισσότερο εξαντλημένοι και κουρασμένοι.

Η καλύτερη επιλογή πρωινού που μπορείτε να κάνετε είναι τα δημητριακά ολικής άλεσης, οι άπαχες πρωτεΐνες και τα υγιεινά λίπη.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν τα αυγά, το ψωμί του τοστ ολικής άλεσης, το άπαχο γιαούρτι, η βρώμη ή και κάποιο smoothie με φρούτα.

Δεν τρως πρωινό!

7. Τρως πολύ πρόχειροφαγητό!

Τα τρόφιμα πλούσια σε ζάχαρη και υδατάνθρακες καταλαμβάνουν πολύ υψηλή θέση στον γλυκαιμικό δείκτη πράγμα που  φυσικά δεν είναι και ό,τι πιο ευχάριστο.

Η υψηλή περιεκτικότητα ζαχάρου στο αίμα προκαλεί κόπωση κατά την διάρκεια της ημέρας. Για να κρατήσεις σταθερές τις τιμές του ζαχάρου στο αίμα προτίμησε τρόφιμα με άπαχη πρωτεΐνη και τρόφιμα ολικής άλεσης. Καλές επιλογές είναι σίγουρα το κοτόπουλο(ψητό όχι τηγανιτό), το καστανό ρύζι, ο σολωμός, η γλυκοπατάτα, η σαλάτα με κοτόπουλο και τα φρούτα.

Τρως πολύ πρόχειρο φαγητό!

8. Έχεις ένα ακατάστατο γραφείο!

Ένα ακατάστατο γραφείο σε εξαντλεί περισσότερο ψυχικά περιορίζοντας έτσι την ικανότητα του εγκεφάλου να εστιάσει και να επεξεργαστεί άλλες πληροφορίες. Στο τέλος κάθε μέρας καλό θα ήταν να βλέπεις αν η δουλειά σου και τα προσωπικά σου αντικείμενα είναι σωστά οργανωμένα. Αυτό θα σε βοηθήσει στο να έχεις ένα θετικό ξεκίνημα την επόμενη μέρα.

Αν πάλι το γραφείο σου χρειάζεται αναδιοργάνωση, κάντο το σιγά σιγά με ένα βήμα τη φορά. Αρχικά τακτοποίησε ό,τι μπορείς να δεις ενώ στη συνέχεια έλεγξε το γραφείο από μέσα κοιτάζοντας κάθε συρτάρι ξεχωριστά.

Έχεις ένα ακατάστατο γραφείο!

9. Εργάζεσαι στις διακοπές!

Το να ελέγχεις συνεχώς τα email σου ενώ βρίσκεσαι σε διακοπές δεν είναι και ό,τι καλύτερο καθώς σε εξασθενεί ψυχολογικά. Βγάλε από το μυαλό σου την δουλειά και χαλάρωσε πραγματικά. Αυτό θα σε ανανεώσει πλήρως και θα σε ξεκουράσει έτσι ώστε να επιστρέψεις ξεκούραστος στο πόστο σου. Όταν ξεκουράζεσαι πραγματικά γίνεσαι πιο δημιουργικός, πιο αποτελεσματικός και πιο παραγωγικός.

Εργάζεσαι στις διακοπές!

10. Πίνεις αλκοόλ πριν από τον ύπνο!

Ένα ποτό μπορεί να ακούγεται καλή ιδέα για να χαλαρώσεις πριν τον ύπνο αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Το αλκοόλ πιέζει αρχικά το νευρικό σύστημα  παράγοντας μια ηρεμιστική επίδραση.

Ωστόσο τελικά σαμποτάρει τον ύπνο καθώς μας προκαλεί μια αίσθηση αδρεναλίνης κάτι που θα μας κάνει εύκολα να ξυπνήσουμε στη μέση της νύχτας. – κουρασμένος

Πίνεις αλκοόλ πριν από τον ύπνο!

11. Τσεκάρεις τα email σου την ώρα του ύπνου!

Αποτελεί μια πολύ κακιά συνήθεια. Καλό θα ήταν την ώρα του ύπνου ο υπολογιστής καθώς και τα κινητά τηλέφωνα να βρίσκονται μακριά από το σώμα μας καθώς εκπέμπουν μεγάλη ακτινοβολία η οποία προκαλεί παρεμβολές στον ύπνο. Η ευαισθησία στην ακτινοβολία διαφέρει από άτομο σε άτομο αλλά προτιμότερο είναι να αποφεύγεται όσο περισσότερο γίνεται. – κουρασμένος

f.lux - Μείωσε την καταπόνηση των ματιών σου τις βραδυνές ώρες

12. Καταναλώνεις υπερβολική καφεΐνη μέσα στη μέρα!

Μελέτες έχουν δείξει πως 3 φλιτζάνια καφέ την ημέρα κάνουν καλό στον οργανισμό μας ωστόσο η υπερβολική δόση της καφεΐνης προκαλεί διαταραχή στον ύπνο.

Η καφεΐνη εμποδίζει την αδενοσίνη, μια ουσία του οργανισμού που μας βοηθάει να κοιμηθούμε. Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Clinical Sleep Medicine έδειξε πως η κατανάλωση καφεΐνης ακόμα και έξι ώρες πριν τον ύπνο, μας εμποδίζει να κοιμηθούμε. Γι’ αυτό όσο μπορείς απέφυγε την υπερβολική κατανάλωση της καφεΐνης. – κουρασμένος

Καταναλώνεις υπερβολική καφεΐνη μέσα στη μέρα!

13. Ξενυχτάς τα Σαββατοκύριακα!

Το ξενύχτι που κάνουμε το βράδυ του Σαββάτου έχει σαν αποτέλεσμα να κοιμόμαστε μέχρι αργά την Κυριακή. Αυτό δυσκολεύει στο να κοιμηθούμε στην ώρα μας το βράδυ της Κυριακής για να είμαστε ξεκούραστοι την Δευτέρα στη δουλειά.

Προσπάθησε να ξυπνάς νωρίς την Κυριακή το πρωί και αναπλήρωσε ύπνο το μεσημέρι. Έτσι θα μπορέσεις να κοιμηθείς στην ώρα σου το βράδυ της Κυριακής. – κουρασμένος

Ξενυχτάς τα Σαββατοκύριακα!

Rating: 5.0. From 6 votes.
Please wait...

Χρειάζεσαι βοήθεια πάνω σε τεχνικά θέματα; Κάνε την ερώτηση σου στη σελίδα 'Ερωτήσεις και Απαντήσεις' του Tsouk.gr.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Desktop Tools

Τα καλύτερα δωρεάν εναλλακτικά προγράμματα για τα Windows 10

Τα Windows 10 έρχονται με πολλά προ-εγκατεστημένα πρόγραμμα και εφαρμογές που έχουν ως κύριο σκοπό να βοηθήσουν τους χρήστες να διαχειρίζονται καλύτερα το λειτουργικό τους σύστημα. Παρόλο που όλα τα προ-εγκατεστημένα πρόγραμμα στα Windows 10

Μεγαλύτερη διάρκεια μπαταρίας στο laptop
Desktop Tools

Μεγαλύτερη διάρκεια μπαταρίας στο laptop

Όπως και με τις προηγούμενες εκδόσεις, έτσι και με τα Windows 10, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν τη διάρκεια μπαταρίας στο laptop τους με μερικά απλά βήματα που παρέχει η ίδια η Microsoft

Δωρεάν FTP Clients για Windows, macOS, Linux και NIX
Desktop Tools

Δωρεάν FTP Clients για Windows, macOS, Linux και NIX

Όταν έχουμε να κάνουμε με μεταφορές μεγάλων αρχείων μέσω του ίντερνετ, ο τρόπος μέσω FTP/SFTP είναι αυτός που προτιμούν οι περισσότεροι άνθρωποι. Αν και υπάρχουν αρκετά επί πληρωμής FTP (File Transfer Protocol) προγράμματα τα οποία είναι

BS Player - Πως να διορθώσεις το πρόβλημα με τους ελληνικούς υπότιτλους
Desktop Tools

BS Player – Πρόβλημα με τους Ελληνικούς Υπότιτλους

Αν το BS Player σου εμφανίζει πρόβλημα με τους ελληνικούς υπότιτλους και αντί για ελληνικά διαβάζεις “αλαμπουρνέζικα,” τότε θα σου δείξουμε πως μπορείς να το λύσεις εύκολα και γρήγορα. Το BS Player είναι ένα από

Mobile

WhatTheFont – Βρες κάθε γραμματοσειρά από το Android ή iOS

Το WhatTheFont είναι μια νέα εφαρμογή που ήρθε για να μείνει. Για την ακρίβεια, πρόκειται για το Shazam των γραμματοσειρών, καθώς μπορεί να αναγνωρίσει οποιαδήποτε γραμματοσειρά του δείξεις με την κάμερα της συσκευής σου –

Laptop με μεγάλη διάρκεια μπαταρίας - Τα καλύτερα του 2017
Προσφορές

Laptop με μεγάλη διάρκεια μπαταρίας – Τα καλύτερα του 2017

Αν ψάχνεις να αγοράσεις ένα καινούργιο laptop με μεγάλη διάρκεια μπαταρίας, το οποίο παρόλα αυτά να σου παρέχει μεγάλες αποδόσεις για να μπορείς να κάνεις την δουλειά σου χωρίς καθυστερήσεις, τότε η παρακάτω λίστα είναι

Πρόβλημα με τη μπαταρία του tablet; Να πως να την φτιάξεις
Mobile

Πρόβλημα με τη μπαταρία του tablet; Να πως να την φτιάξεις

Δεν είναι λίγοι αυτοί που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τη μπαταρία του tablet τους. Δεν έχει σημασία αν είναι Samsung, Lenovo, MLS, Turbo X και πάει λέγοντας, ή το κόστος με το οποίο το αγόρασες, σημασία

Δεν φορτίζει η μπαταρία του laptop - Τι φταίει και πως να το φτιάξεις
Τεχνολογία

Δεν φορτίζει η μπαταρία του laptop – Τι φταίει και πως να το φτιάξεις

Αν δεν φορτίζει η μπαταρία του laptop σου υπάρχουν μερικοί τρόποι για να καταλάβεις τι φταίει και αν μπορείς να την φτιάξεις. Το πρόβλημα της μπαταρίας μπορεί να ευθύνεται σε πολλούς παράγοντες και στο σημερινό

Εγκατάσταση των Windows 95 μέσω Virtual Machine
Desktop Tools

Εγκατάσταση των Windows 95 μέσω Virtual Machine

Τα Windows 95 της Microsoft ήταν ένα τεράστιο βήμα από τα Windows 3.1. Ήταν η πρώτη έκδοση των Windows που περιλάμβανε το μενού της έναρξης, τη κλασική επιφάνεια εργασίας και πολλές επιλογές που χρησιμοποιούμε μέχρι

Εξοικονόμηση δεδομένων για περισσότερο mobile ίντερνετ
Mobile

Εξοικονόμηση δεδομένων για περισσότερο mobile ίντερνετ

Με τη σωστή εξοικονόμηση δεδομένων, όχι μόνο θα έχεις περισσότερο ίντερνετ στη mobile συσκευή σου, αλλά εφαρμογές όπως το Facebook, το Instagram, το YouTube κ.α., θα καταναλώνουν λιγότερα megabytes. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι με τους οποίους

Πως να κατεβάζεις Steam games στον υπολογιστή από το κινητό σου
Desktop Tools

Πως να κατεβάζεις Steam games στον υπολογιστή από το κινητό σου

Το Steam σου επιτρέπει να κατεβάζεις και να κάνεις εγκατάσταση παιχνίδια απευθείας από το smartphone σου, ακριβώς όπως μπορείς να κάνεις και με το PlayStation 4 ή το Xbox One. Μπορείς να κατεβάσεις όσα Steam

Πως να βρεις το χαμένο κινητό σου - Εντοπισμός κλεμμένης συσκευής
Mobile

Πως να βρεις το χαμένο κινητό σου – Εντοπισμός κλεμμένης συσκευής

Ένα χαμένο κινητό (ή κλεμμένο, εν πάση περίπτωση) μπορεί να εντοπιστεί με αρκετούς τρόπους, αλλά οι περισσότεροι απαιτούν από τον χρήστη να έχει περάσει προηγουμένως μια εφαρμογή εντοπισμού. Αλλά επειδή οι περισσότεροι χρήστες παραλείπουν να

About Γιώργος Μαντάς 3 Articles
Αν και απόφοιτος του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας Κομοτηνής, η δημοσιογραφία ήταν πάντα το πάθος του. Λατρεύει τους φίλους του, την μουσική, τους σκύλους και τα ταξίδια. Αντιπαθεί τα άτομα με υφάκι ενώ θεωρεί τρομερά ερωτικό σε μια γυναίκα το χιούμορ της .Καθημερινό του μότο: "Αν δεν το εκτιμάς,δεν το αξίζεις..."!!!