13 λόγοι για τους οποίους νιώθεις συνεχώς κουρασμένος

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί νιώθεις συνεχώς κουρασμένος; Και όχι, αυτό δεν οφείλεται μόνο στην έλλειψη ύπνου. Σύμφωνα με ειδικούς υπάρχουν κάποια πράγματα και συνήθειες στην καθημερινότητα μας που κανονικά δεν θα έπρεπε να τα κάνουμε καθώς έτσι σπαταλάμε ενέργεια τόσο ψυχική όσο και σωματική.

Πάμε να δούμε μία προς μία αυτές τις 13 “κακές” συνήθειες:

1. Όταν είσαι κουρασμένος και δεν ασκείσαι!

Όταν νιώθουμε ταλαιπωρημένοι δεν έχουμε την διάθεση να ασκηθούμε και αυτό είναι μέγα λάθος. Σύμφωνα με μία μελέτη του Πανεπιστημίου της Georgia, υγιείς ενήλικες που έκαναν καθιστική ζωή άρχισαν σιγά σιγά να αθλούνται τρεις φορές την εβδομάδα για μόλις 20 λεπτά την ημέρα. Το αποτέλεσμα; Κάθε φορά ένιωθαν όλο και λιγότερο κουρασμένοι και μετά από έξι μήνες μάλιστα ακόμα πιο ενεργοί.

κουρασμένος

2. Δεν πίνεις αρκετό νερό!

Το νερό είναι το σημαντικότερο όλων. Είναι το όπλο για να μην οδηγηθούμε στην αφυδάτωση η οποία προκαλεί μείωση του όγκου του αίματος σύμφωνα με τον Goodson, κάνοντας το αίμα παχύτερο.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η καρδιά να αντλεί λιγότερο αίμα μειώνοντας έτσι την ταχύτητα με την οποία το οξυγόνο και τα διάφορα θρεπτικά συστατικά φτάνουν στους μυς και στα όργανα μας.

Οπότε πολύ νερό απαραιτήτως. Το ιδανικό είναι 1,5 λίτρα την ημέρα!

Νερό

3. Δεν καταναλώνεις αρκετό σίδηρο!

Η ανεπάρκεια σιδήρου μας κάνει υποτονικούς, οξύθυμους, αδύναμους. Αυτό οφείλεται στο λιγότερο οξυγόνο που πηγαίνει στους μυς και στους πνεύμονες.

Για να προλάβουμε όλα τα παραπάνω όπως και την αναιμία πρέπει να καταναλώνουμε κάποιες τροφές πλούσιες σε σίδηρο όπως άπαχο βοδινό κρέας, φασόλια, αυγά, πράσινα λαχανικά, φακές, φυστικοβούτυρο και ξηρούς καρπούς. Αυτά καλό θα ήταν να τα συνδυάσουμε με τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C όπως το πορτοκάλι(η βιταμίνη C βοηθάει στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου όταν καταναλώνονται μαζί).

Σημείωση: Αν η έλλειψη σιδήρου σου οφείλεται σε πρόβλημα υγείας καλό θα ήταν να επισκεφτείς έναν ειδικό!

Δεν καταναλώνεις αρκετό σίδηρο!

4. Είσαι τελειομανής!

Θέλεις όλα να είναι τέλεια και να πηγαίνουν ρολόι κάτι που φυσικά είναι αδύνατον. Το μόνο που κερδίζεις έτσι είναι μερικές ώρες δουλειάς παραπάνω.

Όρισε ένα χρονικό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα πρέπει να ολοκληρώσεις την δουλειά σου. Έτσι θα διαπιστώσεις ότι ο επιπλέον χρόνος που έπαιρνες δεν ωφελούσε σε τίποτα παραπάνω.

Είσαι τελειομανής!

5. Πάσχεις από κρίσεις πανικού!

Αν υποθέσουμε ότι κινδυνεύεις να απολυθείς  όταν το αφεντικό σου σε καλεί για μία απρόσμενη σύσκεψη, ή ότι φοβάσαι να οδηγήσεις το ποδήλατο σου γιατί πιστεύεις πως θα συμβεί κάποιο ατύχημα, τότε μπορείς να σαι σίγουρος ότι παθαίνεις “κρίσεις πανικού”.

Αυτό το άγχος μπορεί να σε εξασθενήσει ψυχικά, λέει ο Levine. Όταν νιώσεις ότι έρχονται τέτοιες σκέψεις στο μυαλό σου, πάρε μια βαθειά ανάσα και αναρωτήσου πόσο πιθανόν είναι κάτι τόσο άσχημο να συμβεί. Βγες έξω, κάνε διαλογισμό, ασκήσου ή μοιράσου τις ανησυχίες σου με έναν φίλο σου. Όλα αυτά θα σε κάνουν σίγουρα να νιώσεις πολύ καλύτερα.

Πάσχεις από κρίσεις πανικού!

6. Δεν τρως πρωινό!

Ο οργανισμός μας για να λειτουργήσει σωστά χρειάζεται “καύσιμα” ή με άλλα λόγια τροφή. Αυτός είναι και ο λόγος που όταν δεν τρώμε πρωινό νιώθουμε περισσότερο εξαντλημένοι και κουρασμένοι.

Η καλύτερη επιλογή πρωινού που μπορείτε να κάνετε είναι τα δημητριακά ολικής άλεσης, οι άπαχες πρωτεΐνες και τα υγιεινά λίπη.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν τα αυγά, το ψωμί του τοστ ολικής άλεσης, το άπαχο γιαούρτι, η βρώμη ή και κάποιο smoothie με φρούτα.

Δεν τρως πρωινό!

7. Τρως πολύ πρόχειροφαγητό!

Τα τρόφιμα πλούσια σε ζάχαρη και υδατάνθρακες καταλαμβάνουν πολύ υψηλή θέση στον γλυκαιμικό δείκτη πράγμα που  φυσικά δεν είναι και ό,τι πιο ευχάριστο.

Η υψηλή περιεκτικότητα ζαχάρου στο αίμα προκαλεί κόπωση κατά την διάρκεια της ημέρας. Για να κρατήσεις σταθερές τις τιμές του ζαχάρου στο αίμα προτίμησε τρόφιμα με άπαχη πρωτεΐνη και τρόφιμα ολικής άλεσης. Καλές επιλογές είναι σίγουρα το κοτόπουλο(ψητό όχι τηγανιτό), το καστανό ρύζι, ο σολωμός, η γλυκοπατάτα, η σαλάτα με κοτόπουλο και τα φρούτα.

Τρως πολύ πρόχειρο φαγητό!

8. Έχεις ένα ακατάστατο γραφείο!

Ένα ακατάστατο γραφείο σε εξαντλεί περισσότερο ψυχικά περιορίζοντας έτσι την ικανότητα του εγκεφάλου να εστιάσει και να επεξεργαστεί άλλες πληροφορίες. Στο τέλος κάθε μέρας καλό θα ήταν να βλέπεις αν η δουλειά σου και τα προσωπικά σου αντικείμενα είναι σωστά οργανωμένα. Αυτό θα σε βοηθήσει στο να έχεις ένα θετικό ξεκίνημα την επόμενη μέρα.

Αν πάλι το γραφείο σου χρειάζεται αναδιοργάνωση, κάντο το σιγά σιγά με ένα βήμα τη φορά. Αρχικά τακτοποίησε ό,τι μπορείς να δεις ενώ στη συνέχεια έλεγξε το γραφείο από μέσα κοιτάζοντας κάθε συρτάρι ξεχωριστά.

Έχεις ένα ακατάστατο γραφείο!

9. Εργάζεσαι στις διακοπές!

Το να ελέγχεις συνεχώς τα email σου ενώ βρίσκεσαι σε διακοπές δεν είναι και ό,τι καλύτερο καθώς σε εξασθενεί ψυχολογικά. Βγάλε από το μυαλό σου την δουλειά και χαλάρωσε πραγματικά. Αυτό θα σε ανανεώσει πλήρως και θα σε ξεκουράσει έτσι ώστε να επιστρέψεις ξεκούραστος στο πόστο σου. Όταν ξεκουράζεσαι πραγματικά γίνεσαι πιο δημιουργικός, πιο αποτελεσματικός και πιο παραγωγικός.

Εργάζεσαι στις διακοπές!

10. Πίνεις αλκοόλ πριν από τον ύπνο!

Ένα ποτό μπορεί να ακούγεται καλή ιδέα για να χαλαρώσεις πριν τον ύπνο αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Το αλκοόλ πιέζει αρχικά το νευρικό σύστημα  παράγοντας μια ηρεμιστική επίδραση.

Ωστόσο τελικά σαμποτάρει τον ύπνο καθώς μας προκαλεί μια αίσθηση αδρεναλίνης κάτι που θα μας κάνει εύκολα να ξυπνήσουμε στη μέση της νύχτας. – κουρασμένος

Πίνεις αλκοόλ πριν από τον ύπνο!

11. Τσεκάρεις τα email σου την ώρα του ύπνου!

Αποτελεί μια πολύ κακιά συνήθεια. Καλό θα ήταν την ώρα του ύπνου ο υπολογιστής καθώς και τα κινητά τηλέφωνα να βρίσκονται μακριά από το σώμα μας καθώς εκπέμπουν μεγάλη ακτινοβολία η οποία προκαλεί παρεμβολές στον ύπνο. Η ευαισθησία στην ακτινοβολία διαφέρει από άτομο σε άτομο αλλά προτιμότερο είναι να αποφεύγεται όσο περισσότερο γίνεται. – κουρασμένος

f.lux - Μείωσε την καταπόνηση των ματιών σου τις βραδυνές ώρες

12. Καταναλώνεις υπερβολική καφεΐνη μέσα στη μέρα!

Μελέτες έχουν δείξει πως 3 φλιτζάνια καφέ την ημέρα κάνουν καλό στον οργανισμό μας ωστόσο η υπερβολική δόση της καφεΐνης προκαλεί διαταραχή στον ύπνο.

Η καφεΐνη εμποδίζει την αδενοσίνη, μια ουσία του οργανισμού που μας βοηθάει να κοιμηθούμε. Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Clinical Sleep Medicine έδειξε πως η κατανάλωση καφεΐνης ακόμα και έξι ώρες πριν τον ύπνο, μας εμποδίζει να κοιμηθούμε. Γι’ αυτό όσο μπορείς απέφυγε την υπερβολική κατανάλωση της καφεΐνης. – κουρασμένος

Καταναλώνεις υπερβολική καφεΐνη μέσα στη μέρα!

13. Ξενυχτάς τα Σαββατοκύριακα!

Το ξενύχτι που κάνουμε το βράδυ του Σαββάτου έχει σαν αποτέλεσμα να κοιμόμαστε μέχρι αργά την Κυριακή. Αυτό δυσκολεύει στο να κοιμηθούμε στην ώρα μας το βράδυ της Κυριακής για να είμαστε ξεκούραστοι την Δευτέρα στη δουλειά.

Προσπάθησε να ξυπνάς νωρίς την Κυριακή το πρωί και αναπλήρωσε ύπνο το μεσημέρι. Έτσι θα μπορέσεις να κοιμηθείς στην ώρα σου το βράδυ της Κυριακής. – κουρασμένος

Ξενυχτάς τα Σαββατοκύριακα!

13 λόγοι για τους οποίους νιώθεις συνεχώς κουρασμένος
5 (100%) 6 votes


Χρειάζεσαι βοήθεια πάνω σε τεχνικά θέματα; Κάνε την ερώτηση σου στη σελίδα 'Ερωτήσεις και Απαντήσεις' του Tsouk.gr.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Windows 10 Fall Creators Update - Δωρεάν κατέβασμα και εγκατάσταση
Desktop Tools

Windows 10 Fall Creators Update – Δωρεάν κατέβασμα και εγκατάσταση

Τα Windows 10 Fall Creators Update είναι η επόμενη μεγάλη ενημέρωση που ξεκίνησε να παρέχει η Microsoft στους χρήστες της από τις 17 Οκτωβρίου του 2017. Μιας και το update είναι πολύ μεγάλο, η εταιρεία θα

Game booster - Τα καλύτερα δωρεάν προγράμματα για Windows
Desktop Tools

Game booster – Τα καλύτερα gaming προγράμματα για Windows

Για να το θέσουμε πολύ απλά, ένας game booster για τα Windows 10 έχει σχεδιαστεί για να κάνει τα games να τρέχουν καλύτερα ή πιο ομαλά. Οι gaming κονσόλες όπως το Xbox χρησιμοποιούν ένα λειτουργικό

Xiaomi Redmi 4X 3GB RAM 4G κινητό - Αξιολόγηση
Reviews

Xiaomi Redmi 4X 3GB RAM 4G κινητό – Αξιολόγηση

Η Xiaomi είναι αρκετά γνωστή για τις εξαιρετικές οικονομικές συσκευές που παρέχει και το Xiaomi Redmi 4X δεν αποτελεί εξαίρεση. Αν και στα ελληνικά καταστήματα θα το βρεις με πιο υψηλές τιμές, στο Public η συσκευή κοστίζει

Δίπλωμα Αυτοκινήτου: Μάθε τα σήματα από το κινητό σου
Mobile

Δίπλωμα Αυτοκινήτου: Μάθε τα σήματα από το κινητό σου

Καθώς τα smartphones και τα tables κυριαρχούν τη τεχνολογική μας καθημερινότητα, όλο και περισσότερες εφαρμογές κυκλοφορούν για να μας κάνουν τη ζωή λίγο ευκολότερη. Έτσι, στον σημερινό οδηγό, θα σου κάνουμε τη ζωή σου ευκολότερη

Δωρέαν κατασκευή ιστοσελίδων με αυτές τις Squarespace εναλλακτικές
Web

Δωρέαν κατασκευή ιστοσελίδων με αυτές τις Squarespace εναλλακτικές

Δεν υπάρχει πιο εύκολος τρόπος για την κατασκευή ιστοσελίδων από τη δημιουργία ενός Squarespace site. Η πλατφόρμα παρέχει τον πιο εύκολο τρόπο για να δημιουργήσεις τη δική σου προσωπική ή εμπορική ιστοσελίδα εύκολα και γρήγορα.

Driver Updater - Προγράμματα για ανίχνευση των drivers
Desktop Tools

Driver Updater – Προγράμματα για ανίχνευση των drivers

Τα driver updater εργαλεία σαρώνουν τον υπολογιστή σου και στη συνέχεια ανιχνεύουν ποια drivers λείπουν από τα Windows. Στη συνέχεια, κατεβάζουν αυτόματα και κάνουν εγκατάσταση τα drivers στο σύστημα σου. Το πρόβλημα έρχεται με τα

Torrent ιστοσελίδες Οι καλύτερες εναλλακτικές του Kickass Torrents
Online Tools

Torrent ιστοσελίδες: Οι καλύτερες εναλλακτικές του Kickass Torrents

Οι περισσότερες torrent ιστοσελίδες και μηχανές αναζήτησης torrents κρατιούνται online με τα χίλια ζόρια χάρη σε διάφορα “παραθυράκια” και σε μερικές νόμιμες περιοχές που επιτρέπουν ακόμα τη χρήση τους. Δυστυχώς, και τα δύο μπορούν να

Οι πιο ασφαλείς browsers για Android συσκευές
Mobile

Οι πιο ασφαλείς browsers για Android συσκευές

Καθώς οι Android συσκευές βρίσκονται στα χέρια κάθε ανθρώπου αυτή την στιγμή, οι άνθρωποι έχουν ξεκινήσει να αναζητούν για τους πιο ασφαλείς browsers ώστε να έχουν όσο το δυνατόν περισσότερη ιδιωτικότητα γίνεται από τις μεγάλες

Microsoft Paint - Εναλλακτικά προγράμματα για επεξεργασία φωτογραφιών
Desktop Tools

Microsoft Paint – Εναλλακτικά προγράμματα για επεξεργασία φωτογραφιών

Το Microsoft Paint είναι ένα απλό, βασικό πρόγραμμα επεξεργασίας φωτογραφιών το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1985 με τα Windows 1.0 και από τότε μέχρι και σήμερα παραμένει προ-εγκατεστημένο σε κάθε νέα έκδοση των

CCleaner Εναλλακτικές - Προγράμματα για καθαρισμό του υπολογιστή
Desktop Tools

CCleaner Εναλλακτικές – Προγράμματα για καθαρισμό του υπολογιστή

Το CCleaner έχει παραμείνει για πάνω από μια δεκαετία ως η καλύτερη λύση για τον καθαρισμό περιττών αρχείων του συστήματος – και όχι άδικα. Το πρόγραμμα είναι αρκετά ελαφρύ και γρήγορο και δεν καταναλώνει αρκετούς

Adobe Reader Εναλλακτικές που μπορείς να χρησιμοποιήσεις δωρεάν
Desktop Tools

Adobe Reader Εναλλακτικές που μπορείς να χρησιμοποιήσεις δωρεάν

Το Adobe Reader είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο γνωστά προγράμματα για PDF αρχεία μέχρι και σήμερα. Τα Portable Document Format, αλλιώς γνωστά και ως PDF, δημιουργήθηκαν για πρώτα φορά στις αρχές της δεκαετίας του

About Γιώργος Μαντάς 3 Articles
Αν και απόφοιτος του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας Κομοτηνής, η δημοσιογραφία ήταν πάντα το πάθος του. Λατρεύει τους φίλους του, την μουσική, τους σκύλους και τα ταξίδια. Αντιπαθεί τα άτομα με υφάκι ενώ θεωρεί τρομερά ερωτικό σε μια γυναίκα το χιούμορ της .Καθημερινό του μότο: "Αν δεν το εκτιμάς,δεν το αξίζεις..."!!!