Διάφορα

Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε βιταμίνη C

260 προβολές
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Η Βιταμίνη C είναι διάσημη σε όλους μας για τις ευεργετικές ιδιότητες και τα οφέλη που παρέχει στον ανθρώπινο οργανισμό. Η δράση της δεν περιορίζεται μόνο στην καταπολέμηση ενός κρυολογήματος, αφού παίζει σημαντικό ρόλο στην απορρόφηση του σιδήρου, ενισχύει την άμυνα του ανοσοποιητικού, ενδυναμώνει τα οστά και βοηθάει στη βελτίωση της ψυχικής μας ευεξίας και μας δίνει ενέργεια. Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε βιταμίνη C όμως, εάν θέλουμε να λαμβάνουμε φυσικά αυτή την τόσο ωφέλιμη βιταμίνη;

Η βιταμίνη C βοηθάει ακόμα στη σύνθεση του κολλαγόνου και της ελαστίνης της επιδερμίδας. Έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, προστατεύει τα κύτταρα από το οξειδωτικό στρες αλλά και το δέρμα από τις υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου. Επίσης καταπολέμα τις φλεγμονές και βοηθάει στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος. Μπορούμε να τη βρούμε σε διάφορα σκευάσματα αλλά η φύση μας παρέχει τη δυνατότητα να τη λαμβάνουμε με φυσικό τρόπο μέσα από πληθώρα τροφών. Ποιες τροφές λοιπόν είναι πλουσιότερες σε βιταμίνη C;

Δείτε εδώ: Τα καλύτερα βότανα για ηρεμία και ευεξία

Πορτοκάλια

Τα βάζουμε πρώτα στη λίστα αφού είναι τα πιο γνωστά μα στην πραγματικότητα δεν είναι εκείνα που περιέχουν σε μεγαλύτερη ποσότητα βιταμίνη C. Περιέχουν βέβαια πολύ και είναι και πολύ σημαντικά για να εντάξουμε στη διατροφή μας. Είτε ως χυμό είτε ως φαγητό είναι πεντανόστιμα.

Κεράσια Acerola

Τα κεράσια Acerola περιέχουν δέκα φορές περισσότερη βιταμίνη C σε σχέση με τα πορτοκάλια. Για την ακρίβεια μόλις μισό φλυτζάνι κόκκινων κερασιών acerola μας προσφέρει 822mg βιταμίνης C.

Ακτινίδια

Τα ακτινίδια είναι υπερπλούσια σε βιταμίνη C. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε πως ένα ακτινίδιο παρέχει στον οργανισμό 137mg βιταμίνης C, υπερκαλύπτοντας έτσι τις ημερήσιες ανάγκες μας σε αυτή. Τα ακτινίδια είναι πλούσια σε βιταμίνες Α και Ε, αλλά και σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

Κόκκινες και κίτρινες πιπεριές

Οι πανέμορφες χρωματιστές πιπεριές εκτός από χρώμα και γεύση στα φαγητά μας προσφέρουν και άφθονη βιταμίνη C. Ένα φλιτζάνι ωμής, ψιλοκομμένης κόκκινης πιπεριάς περιέχει 190mg βιταμίνης C, ενώ μία κίτρινη πιπεριά περιέχει 155mg βιταμίνης C.

Διαβάστε ακόμα: Τα καλύτερα και πιο ευωδιαστά καλοκαιρινά βότανα

Μπρόκολο

Το μπρόκολο αποτελεί μια σημαντική πηγή της βιταμίνης C και είναι πολύ σημαντική τροφή παρόλο που δεν είναι από τις αγαπημένες πολλών. Εκτός από βιταμίνη C είναι επίσης πλούσιο σε αντιοξειδωτικά.

Kουνουπίδι

Το κουνουπίδι προσφέρει επίσης σημαντική ποσότητα σε βιταμίνη C. Εκτός όμως από αυτή προσφέρει στον οργανισμό μας φυτικές ίνες και φυλλικό οξύ.

Φράουλες

Αυτές οι πολυαγαπημένες λιχουδιές είναι πλούσιες σε πολλά θρεπτικά συστατικά. Μια μερίδα φράουλες περιέχει 86,5 mg βιταμίνης C. Επίσης περιέχουν πρωτεΐνες, ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο, κάλιο, φολικό οξύ και βιταμίνη Α.

Κατσαρό λάχανο

Το κατσαρό λάχανο είναι μια ακόμα πολύ πλούσια τροφή σε βιταμίνη C. Δύο φλιτζάνια από αυτό αποδίδουν γύρω στα 160mg βιταμίνης C. Επίσης είναι πλούσιο σε βιταμίνη A, C και Κ και φυτικές ίνες.

Θυμάρι

Ένα πολύ ιδιαίτερο και ωφέλιμο βότανο το θυμάρι είναι από όλα τα βότανα αυτό με τη μεγαλύτερη συγκέντρωση σε βιταμίνη C. Πεντανόστιμο και ιδιαίτερο στη γεύση μπορεί να συνδυαστεί με πολλές τροφές.

Διαβάστε ακόμα: Θυμάρι: Ένα ισχυρό βότανο με ευεργετικές δράσεις και πολλά οφέλη

Μαϊντανός

Ο μαϊντανός παρόλο που ίσως δεν θα πήγαινε το μυαλό μας είναι αρκετά πλούσιος σε βιταμίνη C αλλά και σε άλλα θρεπτικά συστατικά. Αρκούν δύο κουταλιές της σούπας φρέσκου μαϊντανού για να λαμβάνουμε περίπου 10mg της πολύτιμης αυτής βιταμίνης.

Αξιολόγηση άρθρου
Αξιολόγηση άρθρου
Ετικέτες: , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.
You need to agree with the terms to proceed

Σχετικά άρθρα

Μενού