Επικοινωνία με το Facebook (ο απόλυτος οδηγός)

Επικοινωνία με το Facebook (ο απόλυτος οδηγός)

Βασίλης Καρασταμάτης
1440 Προβολές

Υπήρξε ποτέ κάποια στιγμή όπου χρειάστηκε να έρθεις σε επικοινωνία με το Facebook για κάποιο πρόβλημα που αντιμετώπιζες; Ή μήπως για κάποια ερώτηση που ήθελες να κάνεις σχετικά με τα προσωπικά σου δεδομένα, τις σελίδες σου ή τις διαφημίσεις;

Μπορεί ακόμα να ήθελες να επικοινωνήσεις με την ομάδα του Facebook για να δημιουργήσεις σωστά ένα λογαριασμό για τα παιδιά σου ή για να μάθεις για ποιο λόγο σου απενεργοποίησαν τον λογαριασμό.

Σε τέτοιες περιπτώσεις όπου θέλεις να λύσεις ένα πρόβλημα ή να κάνεις μια ερώτηση, θα ήταν ιδιαίτερα βοηθητικό αν είχες μια λίστα με όλες τις φόρμες του Facebook για να λάβεις γρήγορη τεχνική υποστήριξη απευθείας από την ομάδα της ιστοσελίδας.

Στο σημερινό άρθρο, δημιουργήσαμε έναν αναλυτικό οδηγό με όλους τους κατάλληλους συνδέσμους για να έρχεσαι γρήγορα και εύκολα σε επικοινωνία με το Facebook.

Πως να έρθεις σε επικοινωνία με το Facebook και να λάβεις τεχνική υποστήριξη

Ενώ τα περισσότερα κοινωνικά δίκτυα παρέχουν μερικές απλές φόρμες επικοινωνίας για τους χρήστες τους ώστε να μπορούν να αναφέρουν προβλήματα, το Facebook, από την άλλη πλευρά, παρέχει πάνω από 100 διαφορετικές φόρμες σχεδόν για κάθε πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζεις.

Το Facebook παρέχει πάνω από 100 διαφορετικές φόρμες επικοινωνίας σχεδόν για κάθε πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι χρήστες του.

Οργανώσαμε όλες τις φόρμες μέσα σε κατηγορίες με αναλυτικές περιγραφές και οδηγίες για το πως να τις χρησιμοποιείς.

Σημείωση: Όταν έρχεσαι σε επικοινωνία με το Facebook, χρησιμοποίησε αγγλικά και όχι ελληνικά. Όταν τους γράφεις σε άλλη γλώσσα, δεν απαντάνε σχεδόν ποτέ (αν και στις περισσότερες φόρμες δεν χρειάζεται καν να γράψεις κάτι).

Πρόσβαση

  • Περιορισμένη πρόσβαση (λόγο IP) – Αν προσπαθείς να επισκεφτείς το Facebook από μια IP (Internet Protocol) διεύθυνση η οποία είναι συσχετισμένη με το ISP (Internet Service Provider) για κακή συμπεριφορά, θα λαμβάνεις συνεχώς αυτό το σφάλμα.
  • Προσβασιμότητα για άτομα με ειδικές ανάγκες – Αυτή η φόρμα αναλαμβάνει όλα τα προβλήματα για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν βοηθητική τεχνολογία.
  • Απενεργοποιημένος λογαριασμός – Συμπλήρωσε αυτή την φόρμα μόνο αν ο λογαριασμός σου απενεργοποιήθηκε επειδή έκανες κάποια παραβίαση.
  • Διαφημίσεις Facebook και API Standard – Αν η εφαρμογή σου έχει εγκριθεί για βασική πρόσβαση στις Facebook διαφημίσεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτή τη φόρμα.
  • Αίτηση προσωπικών δεδομένων – Πως να πάρεις τα προσωπικά σου δεδομένα από τον Facebook λογαριασμό σου, είτε έχεις, είτε θέλεις να αποκτήσεις πρόσβαση σε αυτά.
  • Αίτηση για πρόσβαση στο Mobile Partner Portal – Αν είσαι υπάλληλος κινητής τηλεφωνίας, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα για να σου δοθεί πρόσβαση στη Πύλη συνεργατών του Facebook και να έχεις την ικανότητα να κάνεις αναφορά προβλημάτων που αφορούν τις κινητές συσκευές.

Λογαριασμοί

Διαφημίσεις

Παιδιά

Πνευματικά δικαιώματα και εμπορικά σήματα

Δεδομένα

Θάνατος και αναπηρία

  • Αίτηση απομάκρυνσης λογαριασμού – Αίτηση απομάκρυνσης λογαριασμού για κάποιον που είναι άρρωστος, τραυματισμένος ή με άλλο τρόπο ανίκανος.
  • Αίτημα απομνημόνευσης – Χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα για να ζητήσεις απομνημόνευση του λογαριασμού του αποθανόντος. Το Facebook εκφράζει τα συλλυπητήριά του και εκτιμά την υπομονή και την κατανόησή σου σε όλη αυτή τη διαδικασία. Σημείωση: Κάτω από την ποινή του ψευδορκισμού, το έντυπο αυτό προορίζεται αποκλειστικά για την αναφορά του χρονοδιαγράμματος του αποθανόντος ατόμου για να μνημονευθεί.
  • Αίτημα περιεχομένου από λογαριασμό ενός αποθανόντος ατόμου – Χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα για να ζητήσεις το περιεχόμενο από το λογαριασμό ενός αποθανόντος ατόμου. Το Facebook εκφράζει τα συλλυπητήριά του και εκτιμά την υπομονή και την κατανόησή σου σε όλη αυτή τη διαδικασία.
  • Ειδική Αίτηση για Λογαριασμό Αφαίρεσης – Χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα για να ζητήσεις την κατάργηση του λογαριασμού ενός αποθανόντος ατόμου ή για ειδικά αιτήματα απομνημόνευσης. Το Facebook εκφράζει τα συλλυπητήριά του και εκτιμά την υπομονή και την κατανόησή σου σε όλη αυτή τη διαδικασία.

Ηλεκτρονική Διεύθυνση (Email)

  • Δεν έλαβες επιβεβαιωτικό e-mail – Συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με την επιβεβαίωση του e-mail λογαριασμού σου.
  • Το e-mail υπάρχει – Αν υπάρχει ήδη Facebook λογαριασμός που συνδέεται με τον e-mail λογαριασμό σου, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.
  • Το e-mail υπάρχει ήδη – Αν δεις ένα μήνυμα το οποίο αναφέρει πως δεν μπορείς να δημιουργήσεις καινούργιο Facebook λογαριασμό επειδή υπάρχει ήδη ένας με αυτό το e-mail, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.

Feedback

  • Δώσε feedback ή κάνε αναφορά προβλήματος για τις φωτογραφίες – Αυτή η φόρμα αφορά αποκλειστικά τις φωτογραφίες στο Facebook.
  • Αναρτήσεις/Κοινοποιήσεις σελίδων – Ενημέρωσε το Facebook τι πιστεύεις για την απήχηση των αναρτήσεων σου στις Facebook σελίδες σου.
  • Αναφορά προβλήματος και feedback για σχετικά με τη μετανάστευση τοπικού νομίσματος στο Facebook – Σημείωση από την εταιρεία: Ευχαριστούμε που αφιερώσατε το χρόνο για να υποβάλετε μια αναφορά. Δεν θα απαντήσουμε σε κάθε αναφορά, αλλά ενδέχεται να επικοινωνήσουμε μαζί σας για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το θέμα καθώς το ερευνούμε.
  • Feedback για το Facebook – Ενημέρωσε την εταιρεία για το πως μπορεί να βελτιώσει το κοινωνικό της δίκτυο.
  • Feedback για το Fcaebook στις mobile συσκευές –  Ενημέρωσε την εταιρεία για το πως μπορεί να βελτιώσει το κοινωνικό της δίκτυο στις mobile συσκευές.
  • Feedback για τα Pages Insights – Ενημέρωσε την εταιρεία για το πως μπορεί να βελτιώσει τα Pages Insights (τα δεδομένα/αναλυτικά των σελίδων δηλαδή).
  • Feedback και αναφορά διαφημιστικών σελίδων – Ανέφερε κάποιο πρόβλημα ή το feedback σου για μια διαφημιστική σελίδα που προσπαθεί να μαζέψει likes.
  • Feedback για το Κέντρο Βοήθειας – Ενημέρωσε την εταιρεία για το πως μπορεί να βελτιώσει το Κέντρο Βοήθειας που παρέχει για τους χρήστες της.

Επικοινωνία με το Facebook (ο απόλυτος οδηγός)

Instagram

  • Instagram – Διαστρεβλωμένη / Εικονογραφημένη εικόνα – Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με διαστρεβλωμένες ή εικονογραφημένες εικόνες, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.
  • Το Instagram για το Android – Μαύρες εικόνες – Η εταιρεία γνωρίζει πως σε κάποιες συσκευές το Instagram εμφανίζει τις φωτογραφίες μαύρες ή γκρι. Συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα αν αντιμετωπίζεις αυτό το πρόβλημα.
  • Αναφορά φωτογραφιών ή βίντεο για παραβίαση των δεδομένων σου στο Instagram – Αυτή η φόρμα αφορά τους ανθρώπους που θέλουν να αναφέρουν παραβιάσεις των προσωπικών τους δεδομένων.
  • Το Instagram μου ζητάει να κάνω σύνδεση κάθε φορά – Αν κάθε φορά που κλείνεις την εφαρμογή και την ξανά ανοίγεις σου ζητάει να κάνεις ξανά σύνδεση, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.

Σύνδεση

  • Πρέπει να συνδεθείς για να δεις αυτό το σφάλμα – Αν βλέπεις αυτό το μήνυμα σφάλματος καθώς περιηγήσαι στο Facebook, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα για να το λύσεις.
  • Φωτογραφία προφίλ στη σελίδα σύνδεσης – Συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα για να ζητήσεις να αφαιρεθεί η εικόνα προφίλ σου από τη σελίδα σύνδεσης.
  • Αναφορά προβλήματος με τη σύνδεση – Αν αντιμετωπίζεις πρόβλημα με τη σύνδεση στον λογαριασμό σου ή με τον κωδικό πρόσβασης σου, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.
  • εικόνα προφίλ σου από τη σελίδα σύνδεσης.
  • Αναφορά προβλήματος με τη σύνδεση – Αν αντιμετωπίζεις πρόβλημα με τη σύνδεση στον λογαριασμό σου ή με τον κωδικό πρόσβασης σου, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα (δεύτερη επιλογή).
  • Το Instagram μου ζητάει να κάνω σύνδεση κάθε φορά – Αν κάθε φορά που κλείνεις την εφαρμογή και την ξανά ανοίγεις σου ζητάει να κάνεις ξανά σύνδεση, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.
  • Ερωτήσεις ασφάλειας – Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με τη σύνδεση στον λογαριασμό σου λόγο των ερωτήσεων ασφάλειας, χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα.

Κινητά

Ονόματα και usernames

  • Αλλαγή ονόματος βάση γλώσσας – Στείλε πληροφορίες στο Facebook για να επιβεβαιώσει το όνομα σου στην γλώσσα σου.
  • Το όνομα μου δεν αποδέχτηκε – Αν δεν μπορείς να εγγραφείς στο Facebook με το πραγματικό σου ονοματεπώνυμο, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.
  • Επιβεβαίωση ονόματος – Αν το Facebook απενεργοποίησε προσωρινά τον λογαριασμό σου επειδή ανίχνευσαν πως το ονοματεπώνυμο σου δεν είναι το αυθεντικό, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.

Σελίδες

Επικοινωνία με το Facebook (ο απόλυτος οδηγός)

Απευθείας επικοινωνία με το Facebook.

Πληρωμές και κόστος

  • Υποστήριξη για τις Facebook πληρωμές – Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με τις διαφημίσεις, τα προωθημένα άρθρα, τα παιχνίδια, τα δώρα, τις δωρεές και τις news feed διαφημίσεις, χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα.
  • Facebook πληρωμές για developers – Προβλήματα κατά την πληρωμή σου από εφαρμογές που έχεις δημιουργήσει.

Φωτογραφίες και βίντεο

  • Δώσε feedback ή κάνε αναφορά προβλήματος για τις φωτογραφίες – Αυτή η φόρμα αφορά αποκλειστικά τις φωτογραφίες στο Facebook.
  • Δικαιώματα Απορρήτου: Αφαίρεση φωτογραφίας – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook.
  • Δικαιώματα Απορρήτου: Αφαίρεση φωτογραφίας – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook. (Δεύτερη επιλογή)
  • Δικαιώματα Απορρήτου: Αφαίρεση φωτογραφίας – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook. (Τρίτη επιλογή)
  • Δικαιώματα Απορρήτου: Αφαίρεση φωτογραφίας – Χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα αν θέλεις να κάνεις αναφορά μιας εικόνας η οποία παραβιάζει τα δικαιώματα της χώρας σου.
  • Φωτογραφία προφίλ στη σελίδα σύνδεσης – Συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα για να ζητήσεις να αφαιρεθεί η εικόνα προφίλ σου από τη σελίδα σύνδεσης.
  • Αναφορά φωτογραφίας ή βίντεο για παραβίαση των προσωπικών σου δικαιωμάτων στο Instagram – Αυτή η φόρα αφορά αποκλειστικά τις φωτογραφίες και τα βίντεο στο Instagram.
  • Δικαιώματα απορρήτου: Αίτημα κατάργησης βίντεο – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες που θέλουν να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook.
  • Δικαιώματα απορρήτου: Αίτημα κατάργησης βίντεο – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες που θέλουν να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook. (Δεύτερη επιλογή)
  • Αναφορά προβλήματος με τα Webcam βίντεο στο Facebook – Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με την εγγραφή βίντεο στο Facebook χρησιμοποιώντας την κάμερα σου, χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα.

Πολιτική απορρήτου και δικαιώματα

  • Δικαιώματα απορρήτου: Αίτηση διαγραφής φωτογραφιών – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες που θέλουν να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook.
  • Δικαιώματα απορρήτου: Αίτηση διαγραφής φωτογραφιών – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες που θέλουν να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook. (Δεύτερη επιλογή)
  • Δικαιώματα απορρήτου: Αίτηση διαγραφής φωτογραφιών – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες που θέλουν να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook. (Τρίτη επιλογή)
  • Δικαιώματα Απορρήτου: Αφαίρεση φωτογραφίας – Χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα αν θέλεις να κάνεις αναφορά μιας εικόνας η οποία παραβιάζει τα δικαιώματα της χώρας σου.
  • Δικαιώματα απορρήτου: Αίτημα κατάργησης βίντεο – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες που θέλουν να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook.
  • Δικαιώματα απορρήτου: Αίτημα κατάργησης βίντεο – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες που θέλουν να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook. (Δεύτερη επιλογή)
  • Αναφορά φωτογραφίας ή βίντεο για παραβίαση των προσωπικών σου δικαιωμάτων στο Instagram – Αυτή η φόρα αφορά αποκλειστικά τις φωτογραφίες και τα βίντεο στο Instagram.
  • Δικαιώματα Απορρήτου – Χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα αν θέλεις να κάνεις αναφορά για παραβίαση των προσωπικών σου δικαιωμάτων.

Κάποιες φόρμες επικοινωνίας έχουν πολλαπλές επιλογές καθώς τις συμπληρώνεις. Ανάλογα με την επιλογή που θα επιλέξεις, θα εμφανιστούν και επιπλέον επιλογές, διαφορετικές ή μη.

Ζήτα βοήθεια από την επίσημη κοινότητα του Facebook

Επικοινωνία με το Facebook (ο απόλυτος οδηγός)

Απευθείας επικοινωνία με το Facebook και τους χρήστες του.

Ένας άλλος ιδιαίτερα αποτελεσματικός τρόπος για έρθεις σε επικοινωνία με το Facebook και να λάβεις βοήθεια είναι μέσω της Κοινότητας / Forum που παρέχεται στους χρήστες. Από εκεί, μπορείς να βρεις άλλες ερωτήσεις που έχουν κάνει οι χρήστες, τις απαντήσεις που τους έχουν δοθεί και πάει λέγοντας.

Σημείωση: Η αλήθεια είναι πως, μέσα από τη κοινότητα που παρέχεται, δεν έρχεσαι σε απευθείας επικοινωνία με το Facebook, αλλά με ειδικευμένους χρήστες και αρκετά συχνά με άτομα που δουλεύουν στο κοινωνικό δίκτυο.

Αν βρεις μια ερώτηση παρόμοια με τη δική σου η οποία είναι ακόμα ενεργή, μπορείς από κάτω να συμπληρώσεις και τα δικά σου στοιχεία καθώς επίσης και το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις. Με αυτό τον τρόπο, όσοι εργάζονται πάνω στο πρόβλημα θα σε βοηθήσουν εξίσου να το επιλύσεις.

Αν αισθάνεσαι πως είσαι ειδικευμένος χρήστης και expert στο Facebook, μπορείς να αναζητήσεις όλες τις αναπάντητες ερωτήσεις και να βοηθήσεις άλλους χρήστες να επιλύσουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο κοινωνικό δίκτυο.

Επικοινωνία με το Facebook μέσω επίσημων σελίδων

Υπάρχουν αρκετές επίσημες σελίδες στο Facebook του Facebook οι οποίες όχι μόνο ανεβάζουν καθημερινά καινούργιο περιεχόμενο, αλλά απαντάνε και στις ερωτήσεις των χρηστών τους. Μερικές από αυτές είναι και οι παρακάτω:

  • Facebook – Η επίσημη σελίδα του Facebook.
  • Facebook for Business – Η συγκεκριμένη σελίδα παρέχει τα πιο πρόσφατα νέα και τις καλύτερες συμβουλές για τους επιχειρηματίες.
  • Facebook & Privacy – Κάνε like σε αυτή την σελίδα για να γίνεις καλύτερος με την ασφάλεια και τα προσωπικά σου δεδομένα.
  • Facebook Media – Εξερεύνησε τον τρόπο με τον οποίο τα δημόσια πρόσωπα και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης χρησιμοποιούν το Facebook με εξαιρετικούς τρόπους.
  • Facebook Design – Γνώρισε τους σχεδιαστές, τους «στρατηγικούς» περιεχομένου και τους ερευνητές που διαμορφώνουν την εμπειρία σου στο Facebook.
  • Facebook Developers – Δημιούργησε, ανάπτυξε και βγάλε έσοδα από την εφαρμογή σου με το Facebook.
  • Facebook Engineering – Αυτοί που έφτιαξαν το Facebook.

Επικοινωνία με το Facebook: Σύνοψη

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι με τους οποίους μπορείς να έρθεις σε επικοινωνία με το Facebook και να λάβεις βοήθεια για να επιλύσεις ένα πρόβλημα. Αλλά αν θέλεις να το επιλύσεις γρηγορότερα, τότε καλό είναι όχι απλά να συμπληρώσεις τη κατάλληλη φόρμα επικοινωνίας, αλλά και να κάνεις την ερώτηση σου στην Κοινότητα και στις επίσημες σελίδες του Facebook.

Εσύ τι κάνεις όταν θέλεις να έρθεις σε επικοινωνία με το Facebook; Θα χαρούμε να ακούσουμε τις απόψεις σου στα σχόλια παρακάτω.

Βαθμολογία: 4.5/5. από 2 ψήφους.
Περίμενε λίγο...

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας να επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείται με την Πολιτική Απορρήτου μας. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική Απορρήτου